Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

کاهش سپرده قانونی بانکی در دامنه۱۰ تا ۱۳درصدی، تسهیلات خرید دین۱۶درصدی،کارت اعتباری۱۰میلیون تومانی و اعطای خطوط اعتباری ۷ ساله در بازار بین‌ بانکی از مهمترین مصوبات شورای پول و اعتبار بود اما خبری از کاهش سود بانکی نشد...

به اعتقاد کارشناسان وجود ابهاماتی درخصوص بسته خروج از رکود دولت و نیز مشخص نبودن دقیق سازوکار بسته‌های حمایتی برای تحریک تقاضا در بازار خرید خودرو و کالاهای بادوام که در بسته مذکور گنجانده شده، انتظار نسبی برای گزارش‌های 6 ماهه و تشدید تفکر سودگیری کوتاه‌مدت در بازار سهام از جمله مهم‌ترین‌ دست‌اندازهایی به شمار می‌روند که موجب شده بازار در دوره کوتاه مدت در فاز تردید و ابهام به‌سر ببرد.

به گزارش خبرنگار بورس24 به نقل از کارگزاری پارسیان،انتظار برآن است در دوره میان مدت تا بلند مدت متاثر از اجرایی شدن لغو تحریم‌ها و تلاش‌ها برای خروج اقتصاد از رکود به کمک بسته‌های حمایتی، بازار جان دوباره‌ای گرفته و روند رو به رشد و مثبتی را ادامه دهد.

گروه کاشی و سرامیک:

صنایع کاشی و سرامیک سینا (کساوه) در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۴/۶/۳۱ (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۵۲۹ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۵۳ درصدی دارد. این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه پیش بینی خود را ۶۰ درصد پوشش داده است. اکثر نمادهای گروه کاشی و سرامیک به دلیل نبود خریدار معامله نشدند و چند نماد از جمله کترام، کچینی و کلوند در قیمت های منفی معامله شدند.

گروه هتل و رستوران:

سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران که در روزهای اخیر به دلیل اعلام اخبار مثبت از صنعت گردشگری با اقبال بازارسهام و رشد ۲۲ درصدی قیمت مواجه شده، برنامه افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی در پیش گرفته است. تنها نماد معامله شده این گروه در بازار معاملات امروز مثبت بود.

گروه بانکی:

کاهش سپرده قانونی بانکی در دامنه۱۰ تا ۱۳درصدی، تسهیلات خرید دین۱۶درصدی،کارت اعتباری۱۰میلیون تومانی و اعطای خطوط اعتباری ۷ ساله در بازار بین‌ بانکی از مهمترین مصوبات شورای پول و اعتبار بود اما خبری از کاهش سود بانکی نشد. در بازار معاملات امروز به جزء دو نماد وکار و وکوثر سایر نمادها همگی در قیمت های منفی مورد معامله واقع شدند و بازار را با قیمت پایین ترک کردند.

گروه فلزات اساسی:

فولاد مبارکه بعد از ثبت رکورد سرمایه ۷.۵ هزار میلیارد تومانی و تبدیل شدن به بزرگترین شرکت بورس از نظر اسمی ، سود جدید هر سهم ۹۴ را اعلام کرد و آماده بازگشت به بورس شد. در بازار معاملات امروز به جزء نماد فخوز تمامی نمادها منفی بودند و در قیمت های پایین مورد معامله واقع شدند.

گروه قند و شکر:

مدیرعامل قند قزوین که در سه ماه اخیر شاهد بازدهی ۳۰ درصدی سهام شده با ارسال نامه ایی به سازمان بورس اعلام کرد افزایش قیمت شکر تاثیر با اهمیتی بر EPS سال مالی اسفند ۹۴ ندارد. در بازار معاملات امروز اکثر نمادهای گروه مثبت بودند و از جمله نمادهای منفی میتوان به قثابت، قچار و قلرست اشاره کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24