Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

همایون پور کارشناس حسابداری است که در کارنامه خود مدیریت سرمایه گذاری سعدی،معاونت سازمان اقتصادی کوثر،مدیریت سرمایه گذاری بوعلی،قائم مقامی شرکت سرمایه گذاری شاهد و عضویت در هیات مدیره فرابورس را دارد...

مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه که گفته می شود در آستانه تحویل پست مدیریت عاملی این بانک و عزیمت به مقصد سازمان امور مالیاتی است،در حکمی حمید ابدالی را به عنوان مدیرعامل جدید سرمایه گذاری امید منصوب کرد.

گفته می شود،حکم مدیرعاملی ابدالی روز چهارشنبه صادر شده و امروز عبدالرحیم همایون پور رسما پست مدیریت عاملی شرکت 3 هزار میلیارد تومانی امید را تحویل وی داده است.

ابدالی در بازار پول و سرمایه به خوشنامی معروف است و پیش از این شرکت های سرمایه گذاری شاهد و لیزینگ بانک تجارت را اداره می کرده و اخیرا هم پست مدیریت صندوق رفاه کارکنان بانک سپه را بر عهده داشته است.

هنوز از پست جدید همایون پور این حسابدار قدیمی و پیشکسوت بازار سرمایه خبری منتشر نشده است.در زمان وی پیگیری های مستمری در خصوص پرونده بهره مالکانه سنگ آهنی ها و بازگرداندن پروانه بهره برداری به این شرکت ها صورت گرفت و همچنین توسعه شرکت های سنگ آهنی با اولویت جدی تری دنبال شد.یکی از اتفاقات ویژه دوران مدیریت حدودا 4 ساله همایون پور در شرکت چند رشته ای امید این بود که حقوق سنگ آهنی ها که بانک سپه بزرگترین سرمایه گذار این شرکت ها بود به رسمیت شناخته شد و چهره هایی همچون اسحق جهانگیری،اکبر ترکان،محسن مهر علیزاده،محمد فطانت،علی طیب نیا و میرعلی اشرف پوری حسینی و چند مدیر و مسئول دیگر بر لزوم توجه به صنعت سنگ آهن به عنوان یک صنعت بالادستی مهم و استراتژیک و رعایت حقوق سهامداران آن تاکید کردند.

همایون پور کارشناس حسابداری است که در کارنامه خود مدیریت سرمایه گذاری سعدی،معاونت سازمان اقتصادی کوثر،مدیریت سرمایه گذاری بوعلی،قائم مقامی شرکت سرمایه گذاری شاهد و عضویت در هیات مدیره فرابورس را دارد.

گفتنی است،سرمایه گذاری امید به دلیل سرمایه گذاری عظیم در صنعت سنگ آهن،سیمان و ساختمان به عنوان غول چند رشته ای سنگ آهن و سیمان شناخته می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24