Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فریدونی در خصوص آخرین وضعیت تجدید ارزیابی ها و افزایش سرمایه این شرکت هم عنوان کرد: تغییرات خاصی در روند اجرای تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه تاکنون روی نداده و ما همچنان در انتظار نظر حسابرس هستیم...

اعلام استراتژی های جدید ذوب آهن در کاهش هزینه/شرایط این فولادی در آستانه تغییر است

یک مقام مسئول در ذوب آهن اصفهان از استراتژی جامع و کارای مدیریت جدید این شرکت فولادی برای کاهش هزینه ها خبر داد.

مجتبی فریدونی، مدیر امور سهام و سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان در خصوص استراتژی مدیریت جدید این شرکت برای کاهش هزینه به خبرنگار بورس24 گفت: استراتژیِ ذوب آهن کاهش هزینه های شدید با توجه به تغییراتی است که در خط تولید و نحوه استفاده از مواد اولیه و ... انجام می شود.همچنین استراتژی دیگر این شرکت در خرید بهتر مواد اولیه با کیفیت و ارزان تر و فروش سبد کالای گران تر برای محصولات خاص خواهد بود.

فریدونی با بیان این که برای کاهش هزینه های شرکت باید بهای تمام شده را نیز کاهش دهیم،عنوان کرد:در نظر داریم یک کوره بلند را از مدار تولید خارج نمائیم که به نظر می رسد برای میزان تولید کنونی شرکت، دوکوره بلند و بعضا بک کوره بلند کفایت می‌کند.همچنین قرار است در شارژ کوره ها به جای استفاده از سنگ آهن به سمت استفاده از گندله برویم تا راندمان بالایی را برای استفاده بهتر از مواد اولیه داشته باشیم.

این مقام مسئول در ذوب آهن درخصوص آخرین وضعیت پروژه ریل ملی توضیح داد:طرح تولید ریل با ظرفیت 400هزار تن در سال تاکنون 84درصد پیشرفت فیزیکی دارد . این پروژه اولین طرح وبزرگترین طرح تولید ریل در خاورمیانه به شمار می آید. از مزایای این طرح دوبرابر بودن قیمت محصول نسبت به میلگرد است که با وجود هزینه تمام شده یکسان این دومحصول یک مزیت برای شرکت محسوب می شود. همچنین این محصول در وضعیت کنونی بازار های داخلی و جهانی دچار رکود نیست و این یک مزیت خوب اقتصادی برای شرکت خواهد بود.همچنین زیر ساخت لازم برای فروش و تولید این محصول با توجه به آخرین استاندار سی ای و وی اس فراهم است و مشکلی بابت زیر ساخت نداریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تجدید ارزیابی ها و افزایش سرمایه این شرکت هم عنوان کرد: تغییرات خاصی در روند اجرای تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه تاکنون روی نداده و ما همچنان در انتظار نظر حسابرس هستیم . طی ماه های اخیر حسابرس در خصوص مبانی قیمت گذاری کارشناس رسمی سوالاتی داشت، که توضیح داده شد،اما نتیجه نهایی این تجدید ارزیابی با توجه به حجم بالای آن کمی زمان بر خواهد بود و می توان گفت به طور طبیعی در حال انجام است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24