Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با توجه به اقدام وزارت بهداشت در مطالعه آمایش سرزمینی به منظور پیشگیری از رشد سرطان در ایران، كشور به چهار منطقه بزرگ و تهران به چهار قطب تقسیم شد كه شركت سرمایه گذاری غدیر مسوولیت سرمایه گذاری در یك منطقه از چهار منطقه كل كشور را به همراه یك قطب از تهران را برعهده گرفت و مقرر شد كه به عنوان سرمایه گذار مراكز تشخیص سرطان را در این مناطق تاسیس كند...

یک چند رشته ای بورسی برای پیشگیری از سرطان پیشقدم شد/١٣٠٠ میلیارد تومان سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یك هزارو 300 میلیارد تومانی غدیر در پیشگیری از رشد سرطان كلید خورد.

این سرمایه گذاری با ساخت اولین مركز جامع سرطان با حضور وزاری بهداشت و دفاع و مدیرعامل شركت سرمایه گذاری غدیر طی مراسمی در بیمارستان رسول اكرم تهران روز گذشته آغاز شد.به گزارش خبرنگار بورس24 ، این مراسم به موجب تفاهم نامه ای بود كه حدود یک ماه پیش شركت سرمایه گذاری غدیر تفاهم نامه ای به منظور ایجاد مراکز جامع خدمات سرطان در چهار استان با وزارت خانه های دفاع و بهداشت به امضا رسانده بود.

به موجب این تفاهم نامه، 200 مرکز درمان سرطان در سه سطح راه اندازی خواهد شد، كه شركت سرمایه گذاری غدیر برخی از این مراكز را در استان های اصفهان، مازندران ، تهران و خراسان رضوی با پیشرفته ترین تجهیزات عهده دار شده است .

بر این اساس غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شركت سرمایه گذاری غدیر ، اظهار داشت: با توجه به اقدام وزارت بهداشت در مطالعه آمایش سرزمینی به منظور پیشگیری از رشد سرطان در ایران، كشور به چهار منطقه بزرگ و تهران به چهار قطب تقسیم شد كه شركت سرمایه گذاری غدیر مسوولیت سرمایه گذاری در یك منطقه از چهار منطقه كل كشور را به همراه یك قطب از تهران را برعهده گرفت و مقرر شد كه به عنوان سرمایه گذار مراكز تشخیص سرطان را در این مناطق تاسیس كند.

مدیرعامل هلدینگ چند رشته ای غدیر از مناطق اصفهان، مشهد، ساری و یكی از قطب های تهران به عنوان مناطقی نام برد كه غدیر برای مراكز تشخیص و پیشگیری از سرطان را در آن ها دایر خواهد كرد.

وی میزان سرمایه گذاری غدیر در ایجاد مراكز تشخیص و پیشگیری از سرطان را حدود یكهزار و 300 میلیارد تومان ذكر كرد كه از زمان تحویل زمین به مدت دو سال این مراكز ساخته خواهد شد.

سلیمانی IRR تعدیل شده برای سهامدار را در اجرای این پروژه حدود 32 درصد ذكر كرد.

به گفته وی؛ به منظور اجرای این تفاهم نامه صورت گرفته، یك شركت پروژه با مشاركت سرمایه گذاری غدیر، یكی از شركت های تابعه وزارت بهداشت و ساتا تاسیس شده است.

بالاترین مقام اجرایی غدیر تصریح كرد: در این شركت پروژه كه ساخت، تجهیز و بهره برداری ازمراكز را برعهده دارد، شركت سرمایه گذاری غدیر از سهام مدیریتی برخوردار است.

وی ادامه داد:‌ بر این اساس مذاكرات برای واردات تمام تجهیزات مدرن و پیشرفته از كشورهای صاحب تكنولوژی در حال نهایی شدن است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24