Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اضر عارفی در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ خبر انتصاب خود به عنوان مدیرعامل OPIC را تائید کرد و گفت:این مجموعه ٣٣ هزار میلیارد تومان از دارایی های بازنشستگان را در بازارهای مختلف اداره می کند...

یک چهره بازار سرمایه به صندوق بازنشستگی نفت پیوست

مدیر عامل سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،اصغر عارفی مدیرعامل سابق گروه مالی مسکن و عضو اسبق هیات مدیره بانک اقتصاد نوین و سرمایه گذاری ساختمان ایران مدیرعامل سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان نفت موسوم به OPIC شد.سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت خود بازوی سرمایه گذاری صندوق های بازنشستگی مجموعه وزارت نفت محسوب می شود و دارای چهار هلدینگ از جمله گروه مهر آیندگان به عنوان هلدینگ بازار سرمایه با مدیریت مصطفی امید قائمی است.هلدینگ پتروشیمی،هلدینگ ساختمانی و هلدینگ معدنی دیگر هلدینگ های OPIC به شمار می روند.

اضر عارفی در گفت و گو با خبرنگار بورس24 خبر انتصاب خود به عنوان مدیرعامل OPIC را تائید کرد و گفت:این مجموعه 33 هزار میلیارد تومان از دارایی های بازنشستگان را در بازارهای مختلف اداره می کند.

وی گفت: OPICبرنامه های دقیق و مشخصی را در بازار سرمایه دنبال می کند تا بتواند ارزش افزوده بالاتری را برای ذی نفعان شناسایی نماید.پیش از این ناصر مالکی مدیرعامل سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت بود.

گفتنی است،نهادهای عمومی غیردولتی که از جمله مهمترین ‌آن ها صندوق‌های بازنشستگی هستند به دلیل ساختار حقوقی خود به شدت نظارت‌ناپذیر هستند و حجم زیادی از مفاسد در این نهادها رخ می‌دهد.

اصغر عارفی از اداره کنندگان مجامع شرکت های بزرگ بورسی در دهه 80 به شمار می رود و کارنامه وی در شرکت های بورسی از مشی حرفه ای آن حکایت دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24