Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مهدوی با بیان این که اعمال نرخ خوراک از سال ٩۵ است و ما در این خصوص ابهام داریم گفت: درخواست ما به عنوان نهاد صنفی پتروشیمی ها تهاتر مبالغ نرخ خوراک در سال جاری با سال آینده بود . به نوعی اگر امسال وجهی دریافت می شود سال اینده کمتر دریافت شود تا جبران خسارت امسال را بنماید که البته تاکنون وزارتخانه این موضوع را قبول نکرده است.

نهاد صنفی پتروشیمی ها:خیالمان از خوراک ٩۵ به بعد راحت شد/یک پیشنهاد درباره خوراک ٩۴

نهاد صنفی پتروشیمی ها به اعلام قیمت 8.5 سنتی توسط وزیر نفت جمهوری اسلامی واکنش نشان داد.

احمد مهدوی ، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پتروشیمی در اظهار نظری درباره نرخ خوراک اعلام شده ازسوی وزیر نفت به خبرنگار بورس24 گفت: این نرخ بستگی به بازار دنیا دارد ، جذب سرمایه گذاری، رقابت در بازار های بین المللی و میانگین وزنی داخل و اگر این مقدار تعیین شده باعث جذب سرمایه گذار نشود ، باید نرخ کاهش یابد.

وی ادامه داد: اگر در بازار های جهانی محصولات قابلیت رقابت نداشته باشد در این صورت باید قیمت خوراک کاهش یابد،مجلس و قانون گذار این فرمول را تعیین کرده است.

به گفته وی ، گرچه هم اکنون هم طی تماس هایی با بنده، ابراز داشتند قیمت خوراک کم است و این رانت ایجاد می کند. ولی ظاهرا فراموش کرده اند که قیمت های منطقه در رقابت با ما پایین تر از این نرخ است. نفت 110دلاری به 25دلار رسیده، در هنری هاب آمریکا گاز برابر 6سنت است و یا در منطقه قیمت خوراک 5.5تا 6سنت است.

وی با بیان این که اعمال نرخ خوراک از سال 95 است و ما در این خصوص ابهام داریم گفت: درخواست ما به عنوان نهاد صنفی پتروشیمی ها تهاتر مبالغ نرخ خوراک در سال جاری با سال آینده بود . به نوعی اگر امسال وجهی دریافت می شود سال اینده کمتر دریافت شود تا جبران خسارت امسال را بنماید که البته تاکنون وزارتخانه این موضوع را قبول نکرده است.

مهدوی افزود: امیدواریم بتوانیم با مذاکرات بیشتر نرخ خوراک را برای سال 94 هم حل و فصل شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24