مدیر عامل شركت كارگزاری بانك كشاورزی كه از ورود این شركت به بازار سرمایه زمینه ساز تحولی عمیق در فرهنگ سازمانی کارگزاری بانک کشاورزی نام می برد، به رتبه الف این شركت كارگزاری در بازار سرمایه اشاره كرد كه در حال حاضر با برخورداری از ٢٢ نمایندگی در استان ها و شهرها و برخورداری از ٢٧ ایستگاه معاملاتی و اتصال ١۶٠٠ شعبه آنلاین بانک برای صدور و ابطال صندوق یکم، بزرگترین کارگزاری فعّال بازارسرمایه ایران از لحاظ شبکه و شعبه به شمار می رود...

پس از ارائه درخواست پذیرش شركت کارگزاری بانک کشاورزی به فرابورس، مدیر عامل كارگزاری بانك كشاورزی از تعیین مشاور و مدیر روابط عمومی در این شركت كارگزاری برای تسریع روند انجام این امر و سایر ماموریت های مهم در خصوص برند سازی و توسعه این کارگزاری خبر داد.به گزارش خبرنگار بورس24 ،محمد قاسم حلاجیان به عنوان مشاور مدیرعامل و مسئول روابط عمومی و ارتباطات شرکت کارگزاری بانک کشاورزی منصوب شد.
قاسم حلاجیان سمت هایی همچون مدیر ارتباطات شركت صنایع ملی مس ایران،معاون فرهنگی و مدیر ارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، معاون پشتیبانی وعامل مالی مناطق 16 و19 سازمان فرهنگی هنری شهرداری، مشاور فیلم نامه شیار 143و تهیه پژوهش شاخصه های سنجش عملکرد دستگاه های فرهنگی کشور را در سابقه فعالیت های خود دارد.
مدیر عامل شركت كارگزاری بانك كشاورزی كه از ورود این شركت به بازار سرمایه زمینه ساز تحولی عمیق در فرهنگ سازمانی کارگزاری بانک کشاورزی نام می برد، به رتبه الف این شركت كارگزاری در بازار سرمایه اشاره كرد كه در حال حاضر با برخورداری از 22 نمایندگی در استان ها و شهرها و برخورداری از 27 ایستگاه معاملاتی و اتصال 1600 شعبه آنلاین بانک برای صدور و ابطال صندوق یکم، بزرگترین کارگزاری فعّال بازارسرمایه ایران از لحاظ شبکه و شعبه به شمار می رود.
وی با تاكید بر ضرورت برخورداری این شركت كارگزاری از مدیر روابط عمومی برای هدایت و راهبری این فرهنگ سازمانی، عنوان كرد: با سهامی عام شدن کارگزاری بانک کشاورزی، تک تک همکاران در این شرکت به سود و قیمت سهام آن در تابلو اهمیت ویژه ای خواهند داد که منجر به شکل گیری یکی دیگر از تغییرات بنیادی در فرهنگ سازمانی این نهاد مالی خواهد شد.
خزلی از درخواست پذیرش این شركت كارگزاری در بورس به عنوان اقدامی نام برد كه برای تبدیل شدن نهادهای مالی بازار سرمایه به برندهای ملی و بین المللی و شناخته شدن این گروه نزد افکار عمومی مانند بانک ها، بیمه ها باید صورت گیرد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.