Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در این مجمع اعلام شد که تمرکز پرتفولیوی شرکت در صنعت پتروشیمی است و سرمایه گذاری در این صنعت نه تنها کمرنگ نمی شود بلکه به دلیل پیش بینی رشد این صنعت در آینده تقویت هم خواهد شد...

سبحان و تقسیم سود خوب

مجمع سرمایه گذاری سبحان برای تنها یک دوره مالی 4 ماهه 30 تومان سود نقدی میان سهامداران تقسیم کرد.این در حالی است که شرکت 43 میلیارد تومان سود قابل تقسیم داشت و 39 میلیارد تومان آن را تقسیم کرد.مجمع تکلیف کرد که سود سهامداران حقیقی شرکت از سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،در مجمع سرمایه گذاری سبحان اعلام شد که شرکت طرح توسعه ارتباط مجازی را در دستور کار دارد که در سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.همچنین این شرکت 130 میلیارد تومانی برنامه افزایش سرمایه 15 درصدی از محل آورده را به طور جدی دنبال می کند و گزارش توجیهی آن به سازمان بورس ارسال شده است.

در این مجمع اعلام شد که تمرکز پرتفولیوی شرکت در صنعت پتروشیمی است و سرمایه گذاری در این صنعت نه تنها کمرنگ نمی شود بلکه به دلیل پیش بینی رشد این صنعت در آینده تقویت هم خواهد شد.

در این جلسه حقوقی هایی همچون سازمان اقتصادی کوثر، شرکت سرمایه گذاری عمران سبحان، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، شرکت سرمایه گذاری صنایع و معادن کوثر و شرکت خدمات بازرگانی تحفه به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت انتخاب و معرفی شدند.

خبر تکمیلی:

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه دوره مالی منتهی به دی 94 شرکت سرمایه گذاری سبحان با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس، بازرس قانونی و اکثریت سهامداران در تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه مالک رحمتی مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره را به استماع حاضرین رساند و گفت: هیئت مدیره شرکت معتقد است تمامی موفقیت های کسب شده در سایه حمایت بی دریغ و با پشتوانه سهامداران بوده است.

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای مهم شرکت در سال 94 می توان به رشد 6 درصدی حجم سرمایه گذاری بورسی و افزایش 13 درصدی سرمایه گذاری های بلندمدت اشاره کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: تلاش می کنیم تا در پرتفوی شرکت بازنگری مناسب داشته باشیم به عنوان مثال در سال جاری در حوزه پتروشیمی فعالیت خود را گسترش خواهیم داد و به این صنعت توجه می کنیم.

رحمتی با اشاره به طرح توسعه شرکت گفت: طرح توسعه شرکت توسعه ارتباط مجازی نیز در دست اقدام است که پیش بینی ما بهره برداری در سال 96 است.

این مقام مسئول از افزایش سرمایه شرکت یاد کرد و بیان داشت: افزایش سرمایه 15 درصدی شرکت در هیئت مدیره مطرح شده و به تصویب این مجموعه رسیده است و برای تایید به سازمان بورس ارسال گردیده، لذا امیدواریم تا در سال جاری به این موضوع نیز دست یابیم.

وی گفت: در تلاشیم تا با اجرای بازارگردانی سهام شرکت در سال جاری در راستای افزایش نقدشوندگی و تنظیم عرضه و تقاضای اوراق و تحدید دامنه نوسان قیمت آن حرکت کنیم.

در ادامه جلسه بازرس مربوطه گزارش حسابرس را قرائت کرد و صورت های مالی شرکت را از تمام جنبه های با اهمیت مطلوب دانست.

در گفتگوی بورس24 با میرقائمی نماینده سازمان بورس مشخص گردید که این شرکت از مصوبه شورای عالی مبنی بر سرمایه گذاری 80 درصدی در سهام و 20 درصد در اوراق با درآمد ثابت پیروی نکرده و بایستی نسبت به آن اقدام نماید. 

در پایان جلسه با تقسیم سود 30 تومان به ازای هر سهم موافقت شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24