Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پروژه سیراف منتظر تعیین تکلیف دولت است/سود شرکت امسال قابل پوشش است/پروژه اسکله ماهشهر از شهریور ماه به اتمام می رسد/پالایشگاه پتروزریوار کردستان پروژه ٢۵ هزار بشکه ای با خروجی بنزین یورو ۴ و ۵قابلیت صادرات دارد/پروژه تولید پمپ تا دو ماه آینده وارد مدار تولید می شود...

آخرین اخبار از پروژه های فاراک اینجاست

نشست خبری ماشین سازی اراک هم اکنون با حضور امیرحسین رضایی عضو هیات مدیره این شرکت مورد توجه برقی-تجهیزاتی در تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،در این جلسه تا به این لحظه این مقام مسئول در فاراک اخباری را اعلام کرد که تیتروار از نظرتان می گذرد:

پروژه سیراف منتظر تعیین تکلیف دولت است/سود شرکت امسال قابل پوشش است/پروژه اسکله ماهشهر از شهریور ماه به اتمام می رسد/پالایشگاه پتروزریوار کردستان پروژه 25 هزار بشکه ای با خروجی بنزین یورو 4 و 5قابلیت صادرات دارد/پروژه تولید پمپ تا دو ماه آینده وارد مدار تولید می شود/پل بابلسر به دنبال سرمایه گذار است/سال آینده حجم فروش فاراک تا 2برابر خواهد شد.

رضایی مورد طرح ترمینال نفتی هم توضیح داد: طرح ترمینال نفتی و یا انبار نفت قشم در فاز نخست 10میلیون بشکه، به مبلغ 550میلیون دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.قراردادی با شرکت چینی  منعقد نموده ایم که پیش قرار داد امضا شده و قرار داد اصلی به زودی امضا می شود.که  مالک  این پروژه شده و ماشین سازی به عنوان پیمانکار فعالیت خواهد نمود.به گفته وی، تلاش خواهیم نمود این پروژه را اجرا کرده  و برای تامین مالی آن قرار داد تامین مالی با یک شرکت چینی منعقد کرده ایم. با نهایی شدن آن نیز  پروژه آغاز خواهد شد.

وی اذعان داشت:  همچنین شرکت ماشین سازی اراک  توافقنامه ای با شرکت هلندی داشته که برخی پمپ های خاص چاه های نفت را  تولید نماید که قرار بوده تامین مالی توسط این شرکت هلندی انجام شود . طبق آخرین توافق  احتمالا شرکت مشترکی تاسیس شود .درحال حاضر پمپ های مذکور خرید خارج بوده ودر صورت تولید توسط فاراک بازار خوبی برای سال های آینده خواهیم داشت.به گفته وی،این پمپ ها تا دو ماه آینده از طریق شرکت مشترک تاسیس شده، آماده تحویل هستند.
عضو هیات مدیره ماشین سازی اراک در خصوص احداث بزرگراه شمال کشور نیز تصریح کرد: هزینه بزرگراه شمال کشور حدود 400میلیون یورو است که  قرار است با یک شرکت کره ای  توافق فاینانس داشته باشیم  که اجرا کننده پروژه خود ما هستیم. تفاهم نامه پروژه امضا شده و با اداره کل استان گیلان هفته آینده نهایی می شود.
وی  در مورد پالایشگاه کردستان افزود: در مورد پالایشگاه کردستان (پترو زریوار کردستان) با مجوزهایی که  گرفته ایم ؛ پالایشگاهی ثبت کردیم که تولید روزانه آن 25هزار بشکه  بنزین یورو 4 و 5 است که قابلیت صادرات داشته و به نوعی مورد استفاده در داخل نمی باشد.

به گفته وی،پیش بینی اجرای طرح سه ساله بوده  و تا 5سال آینده هزینه سرمایه گذاری مستهلک می شود.  در  فاز اول مذاکراتی برای تامین مالی شده است که به زودی نهایی می شود.  کار مقدماتی با بانک ها انجام شده و از محل وسایل و ماشین آلات تقبل هرینه شده است.
مدیر عامل شرکت نیز در ادامه گفت:شرکت حدود 1.5 تا 2برابر حجم فروش خود را تا سال آینده افزایش خواهد داد.به گفته وی،این پروژه ها در بودجه سال 95 و 96 دیده شده است.
وی در خصوص تاثیر برجام در این پروژه ها  نیز گفت: برجام تاثیر مثبتی در این پروژه ها داشته و همین که طرف هلندی و اروپایی پای مذاکره آمده اند می تواند تاثیر برجام را بیشتر دید. در گذشته تنها کانال ما چین بوده اما از این پس ما می توانیم با سایر شرکت هاونیز ارتباطات خوبی داشته باشیم. حتی شرکت هلندی تلاش کرده برای گشایش های بانکی اقداماتی انجام دهد.رضایی در ادامه در مورد  شراکت با ژاپنی ها نیز گفت: شرکت در نظر دارد کنسرسیومی برای تولید خو درو های کار تشکیل دهد که تا یک ماه آینده نتیجه مذاکرات مشخص خواهد شد.

این خبر تکمیل می شود...

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24