Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت احداث خط تولید جدید جامدات را در دستور کار قرارداد تا ضمن تأمین نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با رعایت الزامات استانداردهای کیفی بین المللی، زمینه همکاری با شرکتهای معتبر خارجی نیز فراهم گردد.پروژه مذکور از نظر تأمین کلاس کیفی و کیفیت مصالح، تجهیزات و ماشین آلات استفاده شده در آن است...

البرز دارو و خط تولید جدید

پیشرفته ترین و بهترین خط تولید جامدات در ایران توسط شرکت البرز دارو احداث گردید تا ظرفیت تولید این نوع محصولات در این مجموعه داروسازی از یک میلیارد و 500 میلیون عدد قرص به دو میلیارد عدد قرص افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت البرز دارو طی نشست خبری که سه شنبه هفته جاری در محل این مجموعه بورسی با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: خط تولید جامدات از ابتدای فعالیت شرکت دایر بوده و در سال 1360 به بهره برداری رسیده است. طی سالهای اخیر به دلیل فرسودگی ساختمان و تأسیسات صنعتی و تأمین نشدن الزامات مورد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت خانه مذکور ضمن تعیین مهلت، صدور و تمدید پروانه محصولات را منوط به بازسازی خط تولید جامدات نمود.

دکتر پویا فرهت افزود: در همین راستا، شرکت احداث خط تولید جدید جامدات را در دستور کار قرارداد تا ضمن تأمین نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با رعایت الزامات استانداردهای کیفی بین المللی، زمینه همکاری با شرکتهای معتبر خارجی نیز فراهم گردد.پروژه مذکور از نظر تأمین کلاس کیفی و کیفیت مصالح، تجهیزات و ماشین آلات استفاده شده در آن است.

وی یادآور شد: جهت انجام بررسیهای فنی، مالی و اقتصادی طرح، کمیته ای متشکل از مدیران ذیربط در شرکت تشکیل گردید و صدها نفر ساعت وقت این کمیته صرف بررسی جنبه های مختلف پروژه شد؛ به نحوی که الزامات و مشخصات تعیین شده توسط کمیته دارای حداقل تغییرات طی دوره اجرا بود. همچنین به منظور حصول اطمینان از طراحی درست سیستم تهویه ، از خدمات مشاور معتبر خارجی (آلمانی) استفاده شد.

مدیرعامل شرکت البرز دارو مساحت پروژه مذکور را در مجموع 3250متر مربع شامل 2050 متر مربع کلین روم و 1200 متر مربع مکانیکال روم اعلام کرد و پیرامون جزییات فنی و امکانات این پروژه بیان داشت: کلیه مراحل و زیر مجموعه های آن شامل خرید ماشین آلات، تأسیسات صنعتی، احداث فضاهای تولید، نصب و راه اندازی سیستم تهویه (هواسازها، چیلر و برج خنک کننده، کانال کشی و اقلام کنترلی الکترونیکی( و احداث سایر تأسیسات شامل لوپ آب مصرفی، برق، هوای فشرده و بخار، در کمتر از یکسال و نیم، با صرف هزینه ای معادل 140 هزار میلیون ریال اجرا شده و هم اکنون در حال بهره برداری است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24