Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

قاسمی با بیان این که این سهم مورد حمایت سهامدار عمده نیز قرار می گیرد، گفت: واسپاری ملت با سرمایه ٨٠میلیارد تومان برنامه افزایش سرمایه نیز خواهد داشت تا برای فعالیت های خود از پشتوانه مالی برخوردار شود،این در حالی است که سهامداران شرکت نیز از سهام خود به خوبی حمایت می نمایند...

 نخستین عرضه اولیه بورس در ١٣٩۵ مشخص شد

معارفه شرکت 80میلیارد تومانی واسپاری ملت فردا 9 صبح در هتل سیمرغ تهران برگزار می شود و سهام این شرکت طی روزهای آتی به عنوان نخستین عرضه اولیه سال 1395 در بورس تهران عرضه و کشف قیمت خواهد شد.
علی قاسمی، مدیر عامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت در خصوص جزئیات عرضه سهام شرکت واسپاری ملت به خبرنگار بورس24 گفت: معارفه شرکت، فردا 10صبح در هتل سیمرغ برگزار می شود. زمان عرضه نیز دوشنبه هفته آینده خواهد بود که حد اکثر 10درصد عرضه خواهد شد.
وی افزود: شرکت واسپاری ملت در حوزه لیزینگ خودرو ، کالاهای بادوام، تجهیزات پزشکی و ساختمان فعالیت دارد و به نوعی یک لیزینگ چند رشته ای و کامل به شمار می رود.
به گفته وی، یک از موفقیت های چند سال گذشته لیزینگ واسپاری ملت این بوده که مطالبات بانک را از خودروسازان از طریق گرفتن خودرو مرتفع نموده ، که هم با دریافت مطالبات بانک به صنعت خودرو کمک کرده و هم به سود آوری مجموعه یاری دهنده است.
قاسمی از دیگر نقاط قوت این شرکت به وابستگی به بانک اشاره کرد و گفت: از آنجایی که شرکت های لیزینگ برای گردش نقدینگی برای صنایع خودرو و بادوام به پشتوانه مالی محکمی نیازمند هستند،بسیاری از لیزینگ های بازار سرمایه که وابستگی بانکی دارند از وضعیت مناسب تری برخوردارند چراکه پشتوانه بانکی دارند.همچنین سهامدار عمده شرکت (مجموعه بانک ملت) است. در زنجیره خلق ارزش افزوده بسیاری ازشرکت هایی که حتی بانک نمی تواند مطالبات خود را به صورت نقد دریافت نماید این شرکت ازطریق لیزینگ و فروش لیزینگی تسهیل کننده دریافت مطالبات است.به این ترتیب هم مطالبات کاهش یافته و هم گردش و فعالیت لیزینگی بانک افزایش خواهد داشت.
قاسمی با بیان این که این سهم مورد حمایت سهامدار عمده نیز قرار می گیرد، گفت: واسپاری ملت با سرمایه 80میلیارد تومان برنامه افزایش سرمایه نیز خواهد داشت تا برای فعالیت های خود از پشتوانه مالی برخوردار شود،این در حالی است که سهامداران شرکت نیز از سهام خود به خوبی حمایت می نمایند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24