Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

خوشبختانه مجموعه فرهنگیان همانطور که در دی ماه سال گذشته از فرصت بازار استفاده نموده و خریدهای ارزشمندی انجام داد، هم اکنون در حال خرید سهام بنیادی است که انتظار بازدهی خوبی از آن ها دارد...

بازار به نقطه پایانی روند اصلاحی خود رسید

به نظر می رسد بازار در انتهای روند اصلاحی خود می باشد و شواهد این امر هم تقاضای قابل توجه برای اوراق در بازار و رشد قیمت اوراق نسبت به ارزش اسمی است. این امر نشان می دهد که اغلب فعالین حقیقی و حقوقی که به بازار خوشبین نبوده اند هم اکنون در بیرون از بازار در حال نظاره کردن روند بازار هستند و بیشتر امیدوارند بازار اصلاح شود تا بتوانند از این فرصت برای خرید خوب استفاده کنند.

حمید افتخاری معاون سرمایه گذاری فرهنگیان به خبرنگار بورس24 گفت:شواهد سیاسی و اقتصادی کشور نشان می دهد متغیرهای مختلف اقتصادی و سیاسی کشور به سمت بهبود می باشد که از این شواهد می توان به شروع عملی سرمایه گذاری خارجی ها در اقتصاد کشور، بهبود وضعیت ریسک سرمایه گذاری در کشور به تایید موسسات بین المللی، افزایش قیمت و فروش نفت توسط دولت، شروع تعاملات بانکی علی رغم هجمه سنگین داخلی و بین المللی برای ایجاد مانع بر سر آن، شروع رند کاهشی سود سپرده های بانکی و .... به این موارد قرارگرفتن در سال پایانی دولت تدبیر و امید و ضرورت اتخاذ سیاستهای متحورانه تر توسط دولت در راستای رشد و توسعه اقتصادی می توان اضافه کرد.

وی گفت:با اعتقاد به این واقعیت ها در اقتصاد کشور، شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان به عنوان یکی از فعال ترین حقوقی های فعال در بازار با خروج از صنایع بدون چشم انداز و خارج از استراتژی در حال استفاده از فرصت خرید در سهام بنیادی و اصلاح پرتفوی خود می باشد. این تصمیم در این مجموعه اگر چه به مذاق برخی فعالین بازار خوش نیامده است اما خوشبختانه سبب شناسایی سودهای قابل توجهی برای فرهنگیان عزیز کشور و تخصیص منابع حاصل از فروش به سهامی در راستای تضمین سود پایدار گردیده است. این اتفاقات با استفاده از مطالعات کارشناسی و اخذ نظر تمامی ارکان تصمیم گیری در این مجموعه صورت گرفته و انشالله تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

این حقوقی فعال در بازار سهام افزود:خوشبختانه مجموعه فرهنگیان همانطور که در دی ماه سال گذشته از فرصت بازار استفاده نموده و خریدهای ارزشمندی انجام داد، هم اکنون در حال خرید سهام بنیادی است که انتظار بازدهی خوبی از آن ها دارد. در خصوص حقوقی های بازار هم به نظر می رسد اشتباه عمومی در بین بسیاری از حقوقی های غیر فعال حاکم شده و آن اینکه این فرصت خرید همچنان پایدار خواهد بود و لذا فعلا از سود اوراق استفاده کنیم بهتر است، این در حالی است که مطمئنا ایشان واقفند که خرید های با حجم بالا و مناسب در شرایط رکودی بازده بیشتری خواهد داشت و در زمان رشد بازار ایشان نخواهند توانست حجم های مورد نیاز خود را خریداری و مجبور خواهند شد در قیمت های بالاتری خرید کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24