Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

خبر پایانی این که سازمان خصوصی سازی با رد اظهار نظر «هادی قوامی» نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی درباره خروج شرکت لوله گستر اسفراین از لیست خصوصی سازی، اعلام کرد: اظهار نظر این نماینده مجلس غیرقابل توجیه و خلاف قانون است...

خصوصی سازی در هفته اول خرداد ...

"جزئیات واگذاری سهام وکالتی 12 شرکت دولتی"؛ "عرضه سهام 15 شرکت دولتی" و "تصویب کلیات اصلاح ۳ ماده از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴" مهمترین عنوانهای خبری حوزه خصوصی سازی در هفته اول خرداد هستند.

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ مهمترین خبرهای خصوصی سازی در هفته اول خردادماه از این قرار است:

جزئیات واگذاری سهام وکالتی 12 شرکت دولتی

در اجرای قانون و مقررات مربوط به نحوه واگذاری سهام به کارگران و کشاورزان و به منظور تسویه مطالبات دولت بابت فروش سهام اقساطی به مشمولینی که در سالهای گذشته سهام وکالتی به آنان تخصیص داده شده ولی تاکنون نسبت به تسویه بدهی از محل سود وصولی از شرکتهای واگذار شده یا تسویه مستقیم خود اقدام ننموده اند، سازمان خصوصی سازی برابر قراردادهای منعقده با ذینفعان، سهام وکالتی و در اختیار خود در شرکتهای بافت آزادی، نخ البرز، کاغذ پارس، صنعتی جنرال، روغن نباتی پارس، بافکار، سابیر، پاتله، لیفتراک سازی سهند، مشعل سازی ایران، تولیدی مرتب و بنیان دیزل ایران را در هر شرکت یا به صورت یکجا به فروش می رساند.

عرضه سهام 15 شرکت دولتی در سبد خردادماه

واگذاری سهام 15 شرکت دولتی در سبد واگذاریهای خردادماه دولت قرار دارد که بر این اساس 100 درصد سهام شرکت پرورش کرم ابریشم ایران و بلوک 96.5 درصد سهام شرکت توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران در روز نهم خرداد؛ بلوک 51 درصدی سهام شرکت آلومینای ایرن در روز دهم خرداد و سهام وکالتی شرکتهای بافت آزادی، نخ البرز، کاغذ پارس، صنعتی جنرال، روغن نباتی پارس، بافکار، سابیر، پاتله، لیفتراک سازی سهند، مشعل سازی ایران، تولیدی مرتب و بنیان دیزل ایران را نیز در یازدهمین روز خرداد روی میز فروش می رود.

حذف تعاونی‌های استانی سهام عدالت غیرقانونی است

دبیر کل اتاق تعاون ایران و عضو ناظر شورای عالی بورس هفته گذشته در مورد زمان راه اندازی بورس تعاون پس از گذشت یکسال از طرح آن و اینکه آیا با آزادسازی سهام عدالت، شرکت های تعاونی استانی از بین خواهند رفت گفت: تعاونی های استانی به اتاق تعاون مربوط هستند و لایحه دولت نمی تواند جایگزین قانون دائمی اصل 44 قانون اساسی شود.

شرکت لوله گستر اسفراین از فهرست خصوصی سازی خارج شد

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز از خارج شدن شرکت لوله گستر این شهرستان از فهرست خصوصی سازی تا فراهم شدن شرایط مساعد برای این شرکت صنعتی خبر داد.

وجود تبانی در خصوصی سازی مانع پیشرفت است

خبر دیگر این که نادرقاضی‌پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از وجود برخی از تبانی ها در خصوصی سازی شرکت ها گفت: زمانی که شرکت مخابرات واگذار شد واگذاری شرکت باید به دارندگان ودیعه تلفن ارائه می شد.

کلیات اصلاح ۳ ماده از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ تصویب شد

همچنین براساس مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته ای که گذشت، کلیات اصلاح ۳ ماده از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ تصویب شد.

لوله گستر اسفراین از لیست خصوصی سازی خارج نشده است

و خبر پایانی این که سازمان خصوصی سازی با رد اظهار نظر «هادی قوامی» نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی درباره خروج شرکت لوله گستر اسفراین از لیست خصوصی سازی، اعلام کرد: اظهار نظر این نماینده مجلس غیرقابل توجیه و خلاف قانون است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24