Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در مراسم معارفه مدیران جدید برنامه ریزی و توسعه و همچنین معاملات سرمایه گذاری فرهنگیان که با حضور فریبرز زارعی اداره کننده بازوی اجرایی صندوق ذخیره فرهنگیان در بازار سهام برگزار شد، حمایت از سهام زیرمجموعه و پرهیز از عرضه های آبشاری و اصلاح ساختار مالی زیرمجموعه ها به عنوان استراتژی های جدید این شرکت در بازار سرمایه اعلام شد...

تغییرات در فرهنگیان

دو پست کلیدی در سرمایه گذاری فرهنگیان با تغییرات مدیریتی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،پس از آن که در چند روز گذشته شایعاتی از تغییر و تحول در شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان به گوش می رسید،امروز با برگزاری مراسم تودیع و معارفه،حمید افتخاری، پست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری فرهنگیان را به امیر احمد غفاری داد.غفاری پیش از این در سرمایه گذاری ستاوین سپهر مشغول به کار بود و حدود 20 سال در بازار سرمایه فعال بوده است.

از طرفی دیگر مدیریت معاملات سرمایه گذاری فرهنگیان هم به مهدی محمدیان سپرده شد،این پست نیز پیش از این در اختیار حمید افتخاری بود.

در مراسم معارفه مدیران جدید برنامه ریزی و توسعه و همچنین معاملات سرمایه گذاری فرهنگیان که با حضور فریبرز زارعی اداره کننده بازوی اجرایی صندوق ذخیره فرهنگیان در بازار سهام برگزار شد، حمایت از سهام زیرمجموعه و پرهیز از عرضه های آبشاری و اصلاح ساختار مالی زیرمجموعه ها به عنوان استراتژی های جدید این شرکت در بازار سرمایه اعلام شد.

همچنین در این جلسه در خصوص شایعه تداوم فروش های فرهنگیان در نماد ماشین سازی اراک از 210 تومان به عنوان کف قیمتی سهام این شرکت یاد شده و اعلام شده که حمایت از این سهم مورد توجه از فردا در بازار سهام استارت می خورد.

پیش از این عرضه های فرهنگیان در نماد ذوب آهن انتقادات زیادی را در بازار سهام برانگیخته بود،این در حالی است که عده دیگر معتقدند در سال های اخیر با حضور افتخاری چهره منفعلانه فرهنگیان در بازار سهام تغییر کرد و به دلیل حضور فعالانه در بورس همواره به عنوان یک حقوقی موثر در بازار از این شرکت سرمایه گذاری یاد می شد.گفته می شود،در 5 ماه گذشته پرتفولیوی فرهنگیان 90 درصد رشد کرده و این شرکت توانسته بودجه خود را پوشش دهد.بررسی های دیگر نشان می دهد:با اصلاحات پرتفوی صورت گرفته و جایگزینی سهام بنیادی در پرتفولیوی فرهنگیان در دوران گذشته،بودجه این شرکت در سال مالی جاری با برگزاری مجامع شرکت های خریداری شده در سبد سهام با تعدیل بیش از 50 درصدی همراه خواهد بود.

گفتنی است،سرمایه گذاری فرهنگیان با دارابودن سهام شرکت هایی همچون ماشین سازی اراک،ایران ارقام،ذوب آهن،بانک سرمایه و چند سهم مورد توجه دیگر یکی از حقوقی های با اهمیت بازار سهام به شمار می رود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24