Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

حامی حنانی معاون پشتیبانی و مدیریت نرم افزار معاملات بورس در خصوص مشکلات سامانه معاملات طی دو روز گذشته به خبرنگار بورس ٢۴گفت : بروز برخی مشکلات فنی امروز صبح باعث شد تا قیمت های پایانی چند نماد اشتباه نشان داده شود که این مشکل ساعت ٩:٢٠ دقیقه صبح به طور کامل در خروجی سایت TSETMCبرطرف شد...

مشکل نرم افزاری بورس حل شد/منفی بازار ربطی به خرابی سیستم ندارد!

بورس24 :حال بورس خراب است!دیروز شاخص بورس 1000 واحد ریخت و امروز 32 واحد.البته اگر سایت مدیریت فناوری بورس اطلاعات آماری بازار را درست نمایش بدهد.در بازار سرمایه ای که در حال بین المللی شدن و ایجاد کانال های ارتباطی با دنیاست،واقعا خرابی سیستم معاملات که موجب تشدید منفی بازار در دو روز معاملاتی قبل شده واقعا چه توجیهی دارد!؟

حامی حنانی معاون پشتیبانی و مدیریت نرم افزار معاملات بورس در خصوص مشکلات سامانه معاملات طی دو روز گذشته به خبرنگار بورس24 گفت : بروز برخی مشکلات فنی دیروز و امروز صبح باعث شد تا قیمت های پایانی چند نماد اشتباه نشان داده شود که این مشکل ساعت 9:20 دقیقه صبح به طور کامل در خروجی سایت TSETMCبرطرف شد .

وی افزود: جای هیچ نگرانی نیست در حال حاضر گزارشی مبنی بر وجود ایراد خاصی که منجر به بروز مشکل حادی باشد ارائه داده نشده است و سیستم ها مشکلی که مربوط به خروجی سایت باشد و برای کاربران ایجاد مشکل کند را نشان نمی دهند.

این مقام انفورماتیکی در بازار سهام ارتباط منفی شدید بازار در دو روز گذشته با خرابی سیستم معاملات را قویا رد می کند و معتقد است: مشکل سامانه معاملاتی صرفا فنی بوده است که به طور کامل برطرف شده است و منفی بودن بازار ارتباطی به این موضوع ندارد.

در این حال علیرضا کدیور کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت بازار پس از مشکلات فنی سایت بازار گفت: دلیلی که بازار منفی شده لزوما هیچ ارتباطی به اختلالات ندارد. این موضوع دلایل بنیادی دیگری دارد که ربطی به بحث سامانه معاملاتی ندارد.البته من ذهنیتی ندارم که سامانه معاملاتی در گذشته چه سالی مشکل داشته، اما مشخص است که طی روزهای اخیر دچار مشکل شده است. متاسفانه زمانی که بازار در حال رشد است، دلایل حتی بسیار غیر مرتبط را بهانه ای برای رشد بازار می دانند. در همین راستا در زمان افت بازار هم خرابی سامانه معاملات و سایر مشکلات را برای افت بازار بهانه می کنند .

این کارشناس بازار سهام ادامه داد: برخی هم دلایل افت بازار را ماه رمضان می دانند که این هم درست نیست. ماه رمضان در هر زمانی از سال ممکن است تغییر کند. در نتیجه بازار بر مبنای ماه رمضان و یا برخی دلایل جانبی تغییر نمی کند. ماه رمضان همیشه و زمان آن ثابت نیست و هر سال زمان آن تغییر می کند و دلیلی نیست که در ماه رمضان بازار منفی باشد بلکه در این ماه بازار رشدی هم داشته ایم. در کل بازار در بهار و تابستان مثبت تر از پاییز و زمستان است و ممکن بوده ماه رمضان در کدام فصل واقع شود. همین طور مشکلات سیستم معاملات که به منفی بودن بازار ربط می دهند کاملا بی معنی است. دلیل افت بازار چیز دیگری است امابرخی افراد برا ی گمراهی سرمایه گذاران حقیقی سیستم معاملات را عامل مشکل می دانند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24