Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فین استارز ٢٠١۶ میزبان ۵٠ استارتاپ مالی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود. علاوه بر این ١٠ صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیز در این رویداد غرفه خواهند داشت تا به معرفی فرصت های سرمایه گذاری خود بپردازند. دبیرخانۀ فین استارز همچنین برای اولین مرتبه در رویدادهای استارتاپی ایرانی، تصمیم گرفته است تا فضایی را به مذاکرات خصوصی سرمایه گذاران و صاحبان استارتاپ های ایرانی تخصیص دهد...

بزرگترین رویداد استارتاپ های مالی خاورمیانه و شمال آفریقا در راه است

فناوری مالی یا Fintech این روزها تبدیل به موضوعی داغ در بازار سرمایه جهانی و محافل استارتاپی کشورهای مختلف شده است. در ایران نیز چند سالی است که استارتاپ های فین تک پا به عرصه بازار گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،امسال همزمان با نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه بخشی به استارتاپ های حوزۀ مالی (Fintech) اختصاص داده شده و Finstars نامی است که برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

فین استارز بزرگترین رویداد استارتاپ های مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است. در این رویداد صاحبان استارتاپ ها، شتابدهنده ها، فرشتگان سرمایه گذار و صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور فرصت خواهند داشت تا در فضایی تعاملی به شبکه سازی، معرفی و فرصت آفرینی بپردازند.

فین استارز 2016 میزبان 50 استارتاپ مالی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود. علاوه بر این 10 صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیز در این رویداد غرفه خواهند داشت تا به معرفی فرصت های سرمایه گذاری خود بپردازند. دبیرخانۀ فین استارز همچنین برای اولین مرتبه در رویدادهای استارتاپی ایرانی، تصمیم گرفته است تا فضایی را به مذاکرات خصوصی سرمایه گذاران و صاحبان استارتاپ های ایرانی تخصیص دهد.

استارتاپ های ایرانی که به دنبال سرمایه گذار هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت فین استارز (finstars.ir) و ثبت درخواست جلسه با سرمایه گذار مورد نظر خود، مهلتی 30 دقیقه ای جهت مذاکره با وی را به دست بیاورند. فضایی مشابه برای مربیان استارتاپی نیز در نظر گرفته شده است، تا استارتاپ هایی که به دنبال مشاوره با مربیان خبره نیز هستند، از این فضا استفاده کرده و در جلساتی نیم ساعته با مربی مورد نظر خود مشاوره نمایند.

فی استارز همزمان با IranFinex 2016 در تاریخ 20 الی 23 تیرماه 1395 در غرفه 18 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. طی این 4 روز ، 8 سخنرانی و میزگرد تخصصی در فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

همچنین استارتاپ هایی که تمایل به ارائه در مقابل سرمایه گذاران و فعالان استارتاپی دارند، میتوانند از فرصت 10 دقیقه ای که برای آنها در نظر گرفته شده استفاده کرده و به معرفی خود و فعالیت هایشان بپردازند.

اطلاعات مربوط به رویداد فین استارز اعم از برگزاری، زمان‌بندی،‌ سخنرانی و میزگرد، سرمایه گذاران و مربیان، و خبرهای آتی فین استارز را در وب‌سایت finstars.ir دنبال کنید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24