Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

:بررسی لیست شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال نشان می دهد که شرکت های خارجی حضور خوبی داشته اند و احتمالا می توان پس از این رخداد شاهد حضور پر رنگ تر خارجی ها در بازار سهام بود...

نمایشگاه بورس از فرصت حضور خارجی ها استفاده کند

نهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه زمانی آغاز می شود که باید به دلیل تاخیر یک ساله خود متفاوت باشد. باید در بر گیرنده و فراگیر بوده و با توجه به پسابرجام شرکت های خارجی را نیز در خود جای دهد.

بهزاد گلکار، مریر عامل هلدینگ مادر تخصصی سینا ضمن بیان این مطلب در خصوص حضور در نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه به خبرنگار بورس24 گفت: اگر شرکت های خارجی شامل asset managment هاشامل muchal fund و برو کرهای خارجی و investment bank هاشرکت نکنند،نمایشگاه ثمره چندانی ندارد.

وی افزود:دلیل اصلی هم این است که در این نوع همایش ها اگر همه شرکت کنندگان داخلی باشند شرکت های بزرگ و گروه های بزرگ همدیگر را می شناسند و اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

گلکار با بیان این که مفهوم واقعی بین المللی بودن نمایشگاه در حضور خارجی ها است،گفت:اگر این نمایشگاه به مفهوم واقعی یک نمایشگاه بین المللی نباشد و اگر فعالان بازار سرمایه به همراه وزارت اقتصاد همکاری نکنند سرمایه گذاران ،سرمایه پذیران و شرکت های سرمایه گذاری و کارگزاران نتوانند شرکت های خارجی را دعوت کنند نمایشگاه هزینه ای انجام داده که عملا فایده ای ندارد.

به گفته وی، باید دست اندرکاران بازار سرمایه از جمله سازمان بورس و شرکت بورس به دنبال این باشند که از سرمایه گذاران و شرکت های خارجی دعوت به عمل آورندو گروه های داخلی هم باید از لحاظ تجهیزات و امکانات رفاهی را برای آن ها فراهم نمایند.در نتیجه اگر همه شرکت های نمایشگاه بین المللی داخلی باشند و محدود،شرکت های واسطه و به نوعی دلال خارجی حضور داشته باشند، نمایشگاه مفهوم واقعی خود را از دست می دهد.

وی در عین حال گفت:بررسی لیست شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال نشان می دهد که شرکت های خارجی حضور خوبی داشته اند و احتمالا می توان پس از این رخداد شاهد حضور پر رنگ تر خارجی ها در بازار سهام بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24