Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل «ستران» در نهایت افزایش قیمت سیمان را جدی توصیف کرد و گفت : تا حذف کامل تخفیف و افزایش نرخ ماده خاکستری به رایزنی ها ادامه می دهیم...

افزایش نرخ سیمان شوخی نیست

قیمت سهام سیمانی در چند سال گذشته با افت شدید رو به رو شده و سهامداران این صنعت را با نارضایتی رو به رو کرده است، اما این صنعت چندین سال است که افزایش نرخی را تجربه نکرده ، گویا رویای افزایش نرخ سیمان نزدیک به واقعیت است.

اکبر مجیدپور مدیرعامل سیمان تهران در گفت وگو با خبرنگار بورس24 در خصوص دلیل صف خرید سیمانی ها گفت: قیمت سهام سیمانی بسیار پایین است، حتی اگر هیچ دلیلی برای افزایش قیمت وجود نداشته باشد به علت افت زیاد قیمت ها باید شاهد این افزایش باشیم.از دیگر دلایل صف خرید سیمانی ها کاهش نرخ سود بانکی است که چندی پیش مصوب شد و همین موضوع سیلی از سرمایه ها را به سمت صنعت سیمان فرا می خواند.

وی گفت: از سیاست های دولت برای حمایت از صنعت سیمان کاهش نرخ سود بانکی بود که این موضوع توسط دولت به جد دنبال شد و همان طور که گفته شد کاهش نرخ سود بانکی تصویب شده و تلنگری بود تا صنعت سیمان از خواب عمیق خود بیدار شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: قیمت سهام سیمانی در پایین ترین حد خود در بازار معامله می شوند و حتی به زیر قیمت ارزش اسمی خود رسیده اند و این مسئله برای آن ها بسیار ناخوشایند و به دور از انصاف می باشد.

مجیدپور افزود: ما قطعا به دنبال افزایش قیمت سیمان هستیم و جلساتی در این خصوص در حال انجام است که طی آن جلسات تقاضا برای افزایش قیمت سیمان صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: حدود دو سال هزینه های جاری و هزینه های تحمیلی از جانب دولت برای ما زیاد بوده و ما خواهان افزایش قیمت از جانب انجمن سیمان هستیم.

مدیرعامل سیمان تهران بیان کرد: با کاهش هزینه های جاری مطمئنا قیمت سهام سیمانی نیز افزایش خواهد یافت و این موضوع بسیار در قیمت سهام سیمانی تاثیر می پذیرد و شرکت های مربوط به این سمت روانه می شوند.ما به دنبال افزایش قیمت سیمان در بازار هستیم چرا که حدود دو سال است قیمت سیمان در بازار هیچ تغییری نکرده است و الان زمان خوبی برای افزایش یافتن قیمت محصولات سیمانی محسوب می شود.

مدیرعامل سیمان تهران تاکید کرد: حتی در صورت تایید نشدن افزایش قیمت سیمان به علت افت شدید سهام سیمانی قطعا تا دو سال آینده ما شاهد افزایش سه برابری قیمت ها در بازار سرمایه خواهیم بود.

اکبر مجیدپور عنوان کرد: قیمت عرضه و تقاضای سیمان توسط دولت کنترل می شود تا از طریق آن از افزایش بی رویه عرضه جلوگیری شود. در چند سال گذشته در بازار سیمان عرضه بیش از تقاضا بوده بوده و همین عامل موجب شده تا انجمن سیمان عرضه را براساس تقاضا تنظیم کند و عرضه ها کاهش یابد.

مدیرعامل ستران در نهایت افزایش قیمت سیمان را جدی توصیف کرد و گفت : تا حذف کامل تخفیف و افزایش نرخ ماده خاکستری به رایزنی ها ادامه می دهیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24