Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

طبق هماهنگی های انجام شده در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واحد پارازایلین شرکت پتروشیمی بندرامام که در ماه های گذشته به واسطه مازاد عرضه پارازایلین تولید خود را متوقف نموده بود،دوباره با ظرفیت تولید ١٨٠ هزار تن در سال جهت تامین خوراک مورد نیاز پتروشیمی شهیدتندگویان به مدار تولید باز خواهد گشت و در صورت نیاز پتروشیمی نوری کمبود پارازایلین در بازار داخلی را تامین خواهد کرد...

وعده مهار آتش بوعلی تا بامداد شنبه/بندرامام جبران می کند!

آخرین وضعیت آتش سوزی پتروشیمی بوعلی اطلاع رسانی شد.

عادل نژاد سلیم ، مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در خصوص موضوع آتش سوزی پتروشیمی بوعلی به خبرنگار بورس24 گفت: آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا پس ازسه روز تلاش بی وقفه همکاران و تیم های امدادی از بخش های مختلف در شرایط سخت و طاقت فرسای عملیاتی و به مدد دلگرمی مدیریت و درایت وزیر نفت و سایر مدیران ارشد،هم‌اکنون تحت کنترل بوده و منتظر آن هستیم که تا بامداد شنبه وبا اتمام سوخت مخزن به پایان برسد.
وی ادامه داد: همکاران ما در ستاد نیز با بررسی وضعیت و انجام تحلیل های لازم، اقدامات مناسب را شناسایی کرده و کنترل اوضاع را در دست دارند.باتوجه به حجم خسارات وارده و بررسی های انجام شده تمامی واحدهای پتروشیمی بوعلی‌سینا به جز واحد پارازایلین تایک ماه آینده به مدارتولید بازخواهد گشت و تنها تولید پارازایلین در این مجتمع تا رفع مشکلات متوقف خواهد شد. میزان خسارات وارده به واحد پارازایلین پس از مهار کامل آتش برآورد شده و به اطلاع خواهد رسید.
به گفته وی، از بابت کمبود پارازایلین و پلی اتیلن ترفتالات در بازار نیز با مشکل خاصی روبرو نخواهیم بود. طبق هماهنگی های انجام شده در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واحد پارازایلین شرکت پتروشیمی بندرامام که در ماه های گذشته به واسطه مازاد عرضه پارازایلین تولید خود را متوقف نموده بود،دوباره با ظرفیت تولید 180 هزار تن در سال جهت تامین خوراک مورد نیاز پتروشیمی شهیدتندگویان به مدار تولید باز خواهد گشت و در صورت نیاز پتروشیمی نوری کمبود پارازایلین در بازار داخلی را تامین خواهد نمود.
نزاد سلیم اذعان داشت: با تامین پارازایلین خوراک پتروشیمی تندگویان شرایط بازار پلی اتان ترفتالات نیز در میان مدت کمبود از جانب عرضه را مشاهده نخواهد کرد. خوشبختانه به دلیل پیش بینی فصل پرتقاضا در بازار پلی اتیلن ترفتالات، موجودی کافی در انبارهای شرکت تندگویان تعبیه شده و احتمال نوسان کوتاه مدت در بازار پلی اتیلن ترفتالات نیز منتفی است. همچنین مخازن موجود در بندر امام جهت پشتیبانی از پتروشیمی بو علی نیز قابل استفاده می باشد و مجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اتکا به توان و زیر ساخت های موجود در مجموعه، مشکلات ایجاد شده را مدیریت نموده و بازار محصولات را تحت کنترل خواهد داشت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24