Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در دومین روز فعالیت نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان بورس و دانشگاه خوارزمی با حضور رؤسای دو نهاد به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بورس و دانشگاه خوارزمی در فاینکس ٢٠١۶

سه تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان بورس با دانشگاه خوارزمی، سازمان مدیریت صنعتی و مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری با حضور رؤسای طرفین به امضا رسید.

به گزارش بورس24 به نقل از سنا، در دومین روز فعالیت نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تهران تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان بورس و دانشگاه خوارزمی با حضور رؤسای دو نهاد به امضا رسید.

موضوع این تفاهم‌نامه به همکاری در زمینه‌های علمی‌، مشاوره‌ای، پژوهشی، آموزشی در چارچوب تفاهم‌نامه از طریق برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه‌مدت، بلندمدت و بلندمدت از سوی دانشگاه خوارزمی است.

در آیین انعقاد این قرارداد محمد فطانت رئیس سازمان بورس گفت: علاوه بر دانش مالی نیاز به نبوغ در مراحل بالاتر است که وقتی در این زمینه پرورش می‌یابند شرایط بهتری به خدمت گرفته شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری دوره‌های تخصصی در دانشگاه خوارزمی بتوان با شرایط با کیفیت‌تری برگزار کرد.

فارغ التحصیلانی علاقه مند به سواد مالی

دکتر فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و محمدعلی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی نیز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

رییس سازمان بورس جریان امضای این تفاهم نامه خاطر نشان کرد: بایستی چشم اندازی تعریف شود که هر آن کسی که در حوزه آموزش می تواند قدمی به پیش ببرد و دانش مالی را گسترش بدهد، در کنارش بوده تا افراد و فارغ التحصیلانی علاقه مند نسبت به مسائل مالی داشته باشیم.

بر اساس این گزارش هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد زمینه‌های مناسب برای همکاری بیشتر بین طرفین در حوزه‌های علمی پژوهشی، انتشاراتی، آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاهی با استفاده از کلیه امکانات سازمان مدیریت صنعتی اعم از توانمندی‌های علمی‌، نیروی انسانی، فنی،‌ اطلاعاتی تجربه و تخصص است.

جامعه ای بدون مدیر ناآشنا به بازار سرمایه

عصر امروز در حاشیه فاینکس۲۰۱۶محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و ملک اخلاق رئیس مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری تفاهم‌نامه‌ای به امضاء رساندند.

براساس این تفاهم‌نامه 2 صفحه‌ای که در 5 ماده تنظیم شده است، توسعه همکاری‌ علمی-پژوهشی و مشاوره‌های تخصصی میان سازمان بورس و مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با به کارگیری ظرفیت‌ها و نیروهای متخصص دو طرف هدف‌گذاری شده است.

در آئین انعقاد این تفاهم نامه مشترک، رئیس سازمان بورس گفت: امروزه در دنیا استفاده کنندگان از ابزارهای مالی مشتقه به مرحله‌ای دست یافته‌اند که به جای انتظار برای تحقق آینده تلاش می‌کنند، تا آینده را آن گونه که باید باشد، رقم می‌زنند.

فطانت افزود: ابزارهای تخصصی با رشد امروز بازار سرمایه می‌تواند منابع مورد نیاز را به نحوی آسان‌تر در اختیار معامله‌گران آتی قرار دهد که بتواند علاوه بر تحلیل، در برنامه‌ریزی‌ خود نیز آنها را استفاده کند.

به گفته وی، امروزه هیچ مدیری نباید در کشور وجود داشته باشد که بازار سرمایه را به خوبی نشناسد. هر مدیری امروزه باید در بخشی که نظارت می‌کند، بداند که تصمیم‌گیری‌ وی در بخشی از تنوع چهل‌گانه صنایعی که امروز در بورس حضور دارند، تاثیرگذار است.

وی افزود: دانش و سواد مالی امروزه براساس اطلاعات و افکاری در مجموعه‌های نظام صورت می‌گیرد که باید چگونگی تاثیرگذاری آن را بر اقتصاد دانست و افرادی که از این دانش برخوردارند، از دارایی زیر قیمتی برخوردار هستند، هرچه آثار رفتارها در فضای مالی طی کوتاه مدت و بلند مدت شناخته شود، شناخت بیشتری در این زمینه به دست خواهیم آورد.

این تفاهم‌نامه به مدت سه سال میان طرفین به امضا رسیده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24