Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

نکته مهم دیگر این که شرکت از لوازم خانگی کوچک به سمت لوازم خانگی بزرگ شیفت پیدا خواهد کرد و ما شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی در ترکیب سهامداران خود هستیم...

شایعه تجدید ارزیابی زیرمجموعه های این سرمایه گذاری تائید نشد

مجمع عمومی عادی سالانه سرمایه گذاری پارس توشه عصر امروز در تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار بورس24 ،در این مجمع اعلام شد که افزایش سرمایه ۵۰ درصدی شرکت در سال جاری اتفاق می افتد.همچنین شرکت مهداب خراسان واگذار شده و شرکت حباب ساز نیز۴سال است متوقف است و برای پلی استیل در حال حل و فصل مساعل و مشکلات بانکی هستیم.
افزون بر این اعلام شد:در صنعت روشنایی و صنعت لوازم خانگی در حال مذاکره با خارجی ها هستیم ، برای تامین قطعات مذاکرات به نتیجه رسیده و‌ برای لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی محصولات مونتاژ به زودی وارد بازار می شود.
نکته مهم دیگر این که شرکت از لوازم خانگی کوچک به سمت لوازم خانگی بزرگ شیفت پیدا خواهد کرد و ما شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی در ترکیب سهامداران خود هستیم.
همچنین اعلام شد که تجدید ارزیابی شرکت های زیرمجموعه صورت نمی گیرد.
درنهایت 23 تومان سود به ازای هر سهم تقسیم شد.

خبر تکمیلی:

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پارس توشه با حضور قریب به 74 درصد از سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

در ابتدای جلسه حسین ماهرو مدیرعامل شرکت گزارش هیات مدیره را قرائت کرد و با اشاره به برنامه های آتی شرکت گفت: از برنامه های آتی شرکت می توان به تقویت ساختار و نظام های یرنامه ریزی و کنترل، حاکمیت موثر بر شرکت های تابعه با هدف ارتقای عملکرد آنان اشاره کرد.

در ادامه جلسه نریمان ایلخانی حسابرس قانونی گزارش بازرس را قرائت کرد و صورت های مالی شرکت را از تمام جنبه های بااهمیت مطلوب دانست.

در ادامه حسین ماهرو مدیرعامل شرکت در پاسخ به سوال سهامداران از تاثیر تک نرخی شدن ارز بر شرکت گفت: ما تاثیر منفی از نک نرخی شدن ارز نمی گیریم چرا که در حال حاضر هم حدود 50 درصد از مواد اولیه شرکت با نرخ ارز آزاد تهیه می شود و عملکرد های این چنینی تاثیری منفی زیادی بر شرکت نمی گذارد.

وی در پاسخ به وضعیت سه شرکت مورد سوال بیان داشت: شرکت مهداب خراسان واگذار شده و فعالیت های شرکت حباب ساز از 4 سال گذشته تا به الان متوقف است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سود کم تقسیم می کنید گفت: ما برای پروزه های خود کسری منابع داریم و چنانچه سود زیاد تقسیم کنیم روند مثبت سوددهی به روند زیان دهی تبدیل خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: پس از مطالعات زیاد همکاران شرکت پربازده ترین بخش اقتصادی ابتدا ملک و سپس بازار سرمایه است. سپرده های بانکی ما بلند مدت و با نرخ نزدیک به 28 درصد است و هر گاه فرصت مناسب تر پیدا کنیم به سرعت جا به جا خواهند شد.

ماهرو عنوان کرد: ما موفق شدیم تا شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی در ترکیب سهامداری خود باشیم و سال گذشته سهامداران خارجی مقداری از سهام شرکت را خریداری کردند

در ادامه محسن عسگری آزاد از اعضای هیات مدیره در خصوص مشارکت با سرمایه گذاران خارجی عنوان کرد: سرمایه گذاری پارس توشه در صنعت روشنایی توانسته مذاکراتی را با شرکت های خارجی انجام دهد و با یکی از شرکت های خارجی برای تامین قطعات قرارداد نیز بسته ایم و مذاکرات ما با اروپا همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین در صنعت لوازم خانگی نیز کارهای زیادی انجام شده و محصولات مونتاژ ما به زودی عرضه خواهد شد. مذاکرات صورت گرفته و دنبال می شود.

پس از آن ماهرو مدیرعامل شرکت پارس توشه تاکید کرد: ما در صنعت لوازم خانگی از لوازم کوچک به سمت لوازم خانگی بزرگ شیفت پیدا کرده ایم و همچنان که ذکر شد در هر دو صنعت روشنایی و خانگی با خارجی ها مذاکرات مفیدی را داشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: از برنامه های آتی شرکت می توان به افزایش سرمایه 50 درصدی شرکت اشاره کرد که امیدواریم در سال جاری محقق شود.

در پایان جلسه نیز 230 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24