Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در تقدیر نامه اعطا شده به مدیر پایگاه خبری بورس ٢۴ که به امضای محمد فطانت رسیده آمده است:«خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و بدون تردید، سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست. از آن دم که خداوند نام قلم را در کلام مبارک خویش آورد قلم تقدسی دیگر یافت،چرا که به مدد آن وجدان بیدار جهان تصویر یافت و امروز این قلم در دست شماست که تصویر گر زمان خویش هستید. باعث افتخار است اعلام کنیم شما در نخستین دوره جشنواره بورس، بانک و بیمه برگزیده شده اید،لذا بنا بر پیشنهاد ستاد برگزاری جشنواره با اهدا این لوح مراتب تقدیر و تشکر خود را از مشارکت و همدلی شما در این رویداد خبری اعلام می دارد.»

تقدیر از بورس ٢۴ در نخستین جشنواره رسانه های بورسی/ دو تن از اعضای تحریریه تقدیرنامه گرفتند

در نخستین جشنواره رسانه های بورسی از دو تن از اعضای هیات تحریریه پایگاه خبری-تحلیلی بورس24 تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،همزمان با برگزاری اختتامیه نهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه در مراسمی با حضور مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از علیرضا باغانی مدیر پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 و سحر خوشحال خبرنگار این رسانه به دلیل تلاش برای افزایش سطح تحلیل در بازار سهام و شفافیت این بازار و کمک به جریان آزاد اطلاع رسانی قدردانی شد.

در تقدیر نامه اعطا شده به مدیر پایگاه خبری بورس24 که به امضای محمد فطانت رسیده آمده است:«خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و بدون تردید، سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست. از آن دم که خداوند نام قلم را در کلام مبارک خویش آورد قلم تقدسی دیگر یافت،چرا که به مدد آن وجدان بیدار جهان تصویر یافت و امروز این قلم در دست شماست که تصویر گر زمان خویش هستید. باعث افتخار است اعلام کنیم شما در نخستین دوره جشنواره بورس، بانک و بیمه برگزیده شده اید،لذا بنا بر پیشنهاد ستاد برگزاری جشنواره با اهدا این لوح مراتب تقدیر و تشکر خود را از مشارکت و همدلی شما در این رویداد خبری اعلام می دارد.»

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24