Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

شورای عالی بورس عصر امروز در ساختمان باب همایون و با ریاست علی طیب نیا دست به تغییرات گسترده در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیریت بازار سهام زد و حسین فهیمی و قاسم محسنی پس از ١٠ سال و محمد فطانت پس از ٢٠ ماه از هیات مدیره نهاد نظارتی بازار سرمایه خداحافظی کردند...

نگاهی به سوابق ۵ عضو جدید هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار

بورس24 :شورای عالی بورس عصر امروز در ساختمان باب همایون و با ریاست علی طیب نیا دست به تغییرات گسترده در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیریت بازار سهام زد و حسین فهیمی و قاسم محسنی پس از 10 سال و محمد فطانت پس از 20 ماه از هیات مدیره نهاد نظارتی بازار سرمایه خداحافظی کردند.

*دکتر شاپور محمدی که تاکنون در سمت معاون اقتصادی وزیر اقتصاد دولت تدبیر و امید فعالیت داشته و دارای سوابقی همچون مشاور مدیر عامل و عضو کمیته عالی اعتبارات بانک تجارت، مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه اندیشان مس، نخستین مدیر عامل بورس انرژی ، دومین دبیر کل کانون نهاد های سرمایه گذاری ایران بوده و سمت های دیگری در شورای سرمایه گذاری بیمه ، شورای عالی تحقیقات بانک سپه و ... داشته است. وی همچنین دارای مدرک دکتری اقتصاد سنجی از دانشگاه تهران بوده و در حال حاضر در این دانشگاه عضوهیات علمی و استاد دانشگاه است.

*دکتر علی سعیدی ، عضو هیات مدیره سازمان بورس اوراق بهادار در دو دوره گذشته بوده و همچنین وی معاونت نظارت بر نهادهای مالی را در سازمان بورس برعهده دارد.

*دکتر حسن امیری متولد 1346 تهران و دارای دکتری رشته مدیریت مالی است. وی فعالیت خود را از شرکت ملی فولاد شروع کرد و بعد از کسب تجربیات عملی در حوزه مالی به صورت تخصصی فعالیت های طراحی و پیاده سازی روش سیستم های مالی را دنبال کرده است. وی در ادامه فعالیت خود در شرکت های شتابکار، مگاموتور و سازه گستر در سمت معاونت مالی حضور داشت و پیش از پیوستن به بورس به عنوان قائم مقام مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا مشغول به فعالیت بود.

*دکتر سعید فلاح پور با مدرک دکترای مدیریت مالی دانشگاه تهران ، در زمینه مشاوره پایان نامه و چاپ مقالات در نشریات بین المللی و داخلی فعالیت داشته است. همچنین استاد دانشگاه تهران و عضو هیات علمی این دانشگاه می باشد .وی همچنین در حال حاضر مدیر ریسک بانک اقتصاد نوین است.

*دکترسید احمد عراقچی پیش از این مدیر عامل شرکت آی تی تدبیر پرداز بوده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24