Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بیستمین مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان به انتخاب سازمان جهانی ICIS که پتروشیمی های جهان را رصد می کند سال ها با عضویت در هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران راهبری و برنامه ریزی صنعت بزرگ و استراتژیک پتروشیمی کشور را در مقاطع حساس برعهده داشته است و شرح خدمات و آثار ماندگار ایشان در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور در این مقال نمی گنجد...

بیستمین مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان مدیرعامل تاپیکو شد

در کمتر از یک سال از تغییرات مدیریتی در دومین هلدینگ بزرگ پتروشیمی کشور بازهم این هلدینگ موسوم به «تاپیکو» دستخوش تغییرات مدیریتی شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،در حالی آبان ماه گذشته غلامرضا امیر شقاقی جایگزین محمود شیری در پست مدیرعاملی تاپیکو شده بود،این پست مهم در تعطیلات دو روزه کشور بار دیگر با تغییرات مواجه شد و محمد حسن پیوندی معاون سابق شرکت ملی صنایع پتروشیمی جایگزین امیر شقاقی در مدیریت دومین هلدینگ بزرگ پتروشیمی کشور شد.

گفتنی است،تاپیکو با ارزش بازاری معادل 8500 میلیارد تومان بزرگترین هلدینگ تامین اجتماعی در بازار سهام به شمار می رود.

دکتر علیرضا امیرپور مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و مدیر عامل سابق شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه ایران در یادداشتی درباره این تغییرات مدیریتی نوشته است: انتصاب مهم و ویژه ای در بازار سرمایه ایران نظر فعالان اقتصادی و صنعتی کشور را به خود جلب کرده است.

انتصاب مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) باز هم باعث توجه صاحب نظران اقتصادی و فعالان عرصه صنعتی کشور به سمت سازمان تامین اجتماعی و شرکت شستا شده است.

انتصاب مهندس محمد حسن پیوندی با سه دهه تجربه ارزنده و درخشان در صنعت پتروشیمی و نفت و گاز ایران در بزرگترین هلدینگ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) نوید بخش آینده ای روشن و پر امید برای این شرکت بسیار مهم و باارزش پرتفوی چند میلیارد دلاری خواهد بود.

امروزه در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی کشور ؛ خاورمیانه و مجامع جهانی مربوطه کمتر کسی پیدا می شود که با نام یکی از شناخته شده ترین چهره های این صنعت راهبردی یعنی مهندس پیوندی آشنا نباشد.

بیستمین مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان به انتخاب سازمان جهانی ICIS که پتروشیمی های جهان را رصد می کند سال ها با عضویت در هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران راهبری و برنامه ریزی صنعت بزرگ و استراتژیک پتروشیمی کشور را در مقاطع حساس برعهده داشته است و شرح خدمات و آثار ماندگار ایشان در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور در این مقال نمی گنجد.

فقط باید تاکید نمود که شرکت تاپیکو با دارا بودن ده ها شرکت معظم نفتی و پتروشیمی کشور به عنوان بزرگترین هلدینگ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)و یکی از استوانه های محکم بازار بورس کشور می تواند نقش بسیار اساسی و حساسی را در توسعه و پیشرفت همه جانبه بورس به عنوان میزان الحراره بازار های مالی و پولی و سرمایه کشور و دماسنج اقتصاد ایران بازی نماید و ازاین طریق باعث توسعه سرمایه اجتماعی و گسترش امیدواری و دلگرمی بیش از 41 میلیون نفر خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی شود چرا که این سرمایه بزرگ و بی نظیر متعلق به آنان است.

این انتصاب هوشمندانه و بجا در این مقطع زمانی پسا برجام و رفع تحریم های جهانی می تواند برگ برنده ای برای شستا در معادلات بازار سرمایه ایران باشد.معادلاتی که بیشترین نفع آن برای شریف ترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه نجیب و صبور ایران زمین که همان شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی یعنی بیمه شدگان و بازنشستگان و مستمری بگیران و کارفرمایان و کار آفرینان هستند رقم خواهد خورد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24