Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته ای کشور با سیاست نقش آفرینی و مشارکت در برنامه های توسعه ای کشور و تاثیر گذار در بازار سرمایه با توانمندی سرمایه گذاری در بخش های مختلف ، به سهم خود از همکاری و تلاش همه خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه که صادقانه و دلسوزانه زمینه چرخش آزاد اطلاعات و گسترش مرزهای اطلاع رسانی را فراهم می نمایند ، تشکر و قدردانی می کند...

پیام مدیرعامل غدیر برای روز خبرنگار : اهالی رسانه صادق و دلسوزند

به گزارش بورس24 ،مدیرعامل سرمایه گذاری غدیر به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی منتشر کرد که به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ن و القلم و مایسطرون

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ گرامیداشت این روز فرصتی است مغتنم تا جایگاه مهم و اثر بخش رسانه و نقش اطلاع رسانی در نظام تحولات اجتماعی و اقتصادی کشور مورد بازخوانی و دقت نظر قرار گیرد .این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانیتبریک و تهنیت عرض نمایم.

شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته ای کشور با سیاست نقش آفرینی و مشارکت در برنامه های توسعه ای کشور و تاثیر گذار در بازار سرمایه با توانمندی سرمایه گذاری در بخش های مختلف ، به سهم خود از همکاری و تلاش همه خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه که صادقانه و دلسوزانه زمینه چرخش آزاد اطلاعات و گسترش مرزهای اطلاع رسانی را فراهم می نمایند ، تشکر و قدردانی می کند.

لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه اقتصادی مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش اقتصادی رسانه ها که در انعکاس اخبار و دست آوردهای گروه شرکت های غدیر سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و شکوفایی اقتصاد ملی موفق و موید باشید.

غلامرضا سلیمانی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24