Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر کل امور بین الملل وزارت آموزش و تحقیقات آلمان با معاون وزیر کار کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

مذاکرات جدید اشتغالی ایران و آلمان/ پیشنهاد همکاری در ۴ بخش

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین سازگارنژاد با «فودکلر ریکه» مدیر کل امور بین الملل وزارت آموزش و تحقیقات آلمان دیدار و گفتگو کرد. معاون وزیر کار در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه ایران و آلمان در موضوع آموزش های مهارتی و اجرای پروژه های مشترک در این زمینه با همکاری بانک جهانی بیان داشت: ما علاقه مند هستیم دوباره این همکاری های مشترک در زمینه آموزش مهارت های شغلی تقویت و ادامه یابد.

وی اظهارداشت: در روابط جدید علاقه مند هستیم که کشور آلمان در مورد استانداردهای شغلی، استانداردهای آموزشی، صلاحیت حرفه ای و همچنین تربیت مربیان به ایران کمک کند. فودکلر ریکه همچنین در خصوص نحوه همکاری های دو جانبه در زمینه آموزش مهارت های شغلی پژوهش و تحقیقات مرتبط با آموزش مربیان و اقتصاد آموزش با هدف پیشرفت پایدار در آموزش مهارت های شغلی مطالبی ارائه کرد.

بنا بر این گزارش، دو طرف در خصوص همکاری های آموزشی بین دو کشور بحث و گفتگو و توافق کردند. در این جلسه مقرر شد در سال جاری با همکاری دو طرف و با حضور همه ذی نفعان بخش دولتی و غیردولتی ایران یک کارگاه آموزشی در زمینه آموزش مهارت های شغلی برگزار و همکاری های مشترک با پتانسیل بیشتری ادامه یابد و قبل از برگزاری کارگاه ها مطالب و محتوی آن توسط دو طرف بررسی و تدوین شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24