Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سازمان هدفمندی یارانه ها شب گذشته شصت وششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مرداد ماه سال جاری را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد که بر این اساس دریافتی هر یارانه بگیر از ابتدای اجرای این طرح تا مرداد ماه به سه میلیون و سه هزار تومان رسید.

مردم چقدر یارانه گرفته‌اند؟

به گزارش ایلنا؛ فاز نخست قانون هدفمندی یارانه ها از ۲۸ آذر ۱۳۸۹در دولت نهم کلید خورد که در مجموع متقاضیانی که از ابتدا تاکنون در فهرست سازمان هدفمندی قرار دارند، ۳ میلیون و ۳هزار تومان یارانه نقدی دریافت کرده اند.

دولت در سال گذشته حذف ثروتمندان از لیست یارانه بگیران را بر حسب دهک‌های اعلام شده آغاز کرد ضمن اینکه در چهارماه ابتدای ‌سال ٩٥ حدود ٢٠٠‌هزار نفر را از ثروتمندان را از لیست کمک‌های نقدی خط زده است.

البته حذف یارانه ها در تیرماه سال جاری نیز منجر شد تا تعداد معدودی از یارانه بگیران شامل مدیران، مسوولان دولتی و حدود ۵۰ نفر از نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی نیز از لیست یارانه بگیران کنار گذاشته شوند.

مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال ۱۳۹۵کل کشور دولت را مکلف کرد تا با بررسی بانک‌های اطلاعاتی موجود، حدود ۲۴ میلیون نفر از یارانه بگیران را که از اقشار ثروتمند جامعه و بی نیاز هستند، حذف کند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بر اساس مصوبه هیات وزیران، مسئول تشخیص نیازمندی خانوار برای دریافت یارانه نقدی است.

دولت با توجه به لزوم بررسی دقیق تر بانک های اطلاعاتی سعی دارد تا کمترین درصد خطا را در حذف یارانه اقشار غیر نیازمند به کار گیرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24