Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیرعامل ذوب آهن با اعلام فهرستی از اقدامات برای حل مشکلات این شرکت ،گفت: تنها اقدامات این شرکت کافی نیست بلکه انتظار داریم با عرضه محصولات بی کیفیت مقابله شود.

مدیر عامل ذوب آهن اعلام کرد؛ اقداماتی برای حل مشکلات صورت گرفته/ انتظار داریم با عرضه محصولات بی کیفیت مقابله شود

به گزارش بورس24 ، احمد صادقی درجریان بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از خط تولید ذوب آهن گفت: برای حل مشکلات شرکت اقدامات گسترده ای در داخل برنامه ریزی و اجرا شده است که برخی از آنها شامل کاهش قیمت تمام شده ، تولید ریل و تیرآهن بال پهن ، اجرای‌ پروژه بیم بلنک در ریخته گری برای تولید تیرآهن با سایزهای بسیار بالاتر از محصولات کنونی ،‌ تولید محصولات آلیاژی ، استفاده از گندله برای افزایش راندمان کوره و ... است.

وی افزود : با این حال برای حل مشکلات ذوب آهن ، تنها اقدامات این شرکت کافی نیست بلکه در بیرون از این سازمان نیز انتظار داریم با عرضه محصولات بی کیفیت مقابله شود تا صنایعی مانند ذوب آهن که بر کیفیت محصولات تاکید دارند متضرر نشوند.

براساس این گزارش، نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نیز شرکت ذوب آهن را یکی از پیشکسوتان صنایع کشور و یک صنعت مادر توصیف کرد و گفت:پروژه تولید ریل ملی ذوب آهن که امکان تولید تیرآهن بال پهن هم در آن وجود دارد نشان دهنده روند روبه رشد و پیشرفت تکنولوژیک این شرکت است.

وی افزود: ذوب آهن برای تولید ریل، تمام لوازم کنترل کیفی را خریداری و نصب کرده و عیوب نیز شناسایی شده است. راه آهن به عنوان مشتری اصلی این ریل باید در مورد کیفیت ریل ذوب آهن تفاهم کند.

منبع: بورس پرس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24