Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مطابق آخرین قیمت متوسط در چهارشنبه که بازار خرید و فروش اوراق با آن بسته شد، متقاضیان خرید مسکن می توانند تسهیلات ١١٠ میلیون تومانی را با قیمت ٢٠ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان خریداری کنند.این سطح قیمت البته هنوز مورد رضایت خریداران نیست...

قیمت اوراق وام مسکن به ابتدای تابستان برگشت

قیمت اوراق تسهیلات خرید مسکن در پایان این هفته ٧ درصد کاهش پیدا کرد و به سطح تیرماه برگشت.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،قیمت هر فقره اوراق وام مسکن اواخر مرداد ماه ١٠١ هزار تومان شد و اوراق چاپ جدید نیز تا ١٠٥ هزار تومان هم افزایش پیدا کرد اما در چند روز اخیر این قیمت کاهش یافت و به ٩٣ هزار تومان نزول کرد.

مطابق آخرین قیمت متوسط در چهارشنبه که بازار خرید و فروش اوراق با آن بسته شد، متقاضیان خرید مسکن می توانند تسهیلات ١١٠ میلیون تومانی را با قیمت ٢٠ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان خریداری کنند.این سطح قیمت البته هنوز مورد رضایت خریداران نیست. خریداران مسکن باید یک پنجم رقم وام را بابت خرید اوراق هزینه کنند که این میزان قیمت، قدرت پوششی تسهیلات را کاهش می دهد.

بیشترین حجم معاملات مسکن در تهران به آپارتمان های ٥٠ تا ٦٠ متری اختصاص دارد که با این میزان وام، حدود ٥٠ درصد هزینه خرید چنین واحدهایی تامین می شود.میانگین قیمت هر فقره اوراق مسکن سال گذشته ٧٥ هزار تومان بود اما بهار امسال بواسطه افزایش سقف وام خرید، قیمت اوراق به ٨٥ هزار تومان رسید. در مرداد ماه نیز کاهش حجم انتشار اوراق جدید و افزایش حجم معاملات خرید مسکن، باعث جهش قیمت اوراق شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24