Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

اردشیر سعد محمدی امروز در سومین کنگره ملی زغال سنگ با اشاره به ضرورت مدیریت مناسب در صنعت زغال سنگ اظهار داشت: صنعت زغال سنگ کشور متولی ندارد.

مدیر عامل اسبق ذوب آهن اصفهان: صنعت زغال سنگ کشور متولی ندارد

بورس24 : اردشیر سعد محمدی امروز در سومین کنگره ملی زغال سنگ با اشاره به ضرورت مدیریت مناسب در صنعت زغال سنگ اظهار داشت: صنعت زغال سنگ کشور متولی ندارد.

وی با بیان اینکه صنعت زغال سنگ کشور باید توسط مدیریتی توانا اداره شود خاطرنشان کرد: آینده زغال سنگ در ایران بسیار امیدوارکننده است اما برای رشد و توسعه این صنعت باید برنامه ریزی دقیق و مدون صورت گیرد.

میزان تولید کنسانتره زغال کشور افزایش یابد

مدیرعامل اسبق ذوب آهن اصفهان به میزان تولید کک در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سه و نیم میلیون تن کک در ذوب آهن اصفهان و زرند کرمان تولید می شود.

سعد محمدی با اشاره به ضرورت افزایش میزان تولید کنسانتره زغال کشور گفت: میزان تولید کنسانتره زغال کشور یک میلیون تن است.

وی با اشاره به ضرورت مجهز شدن به فناوری روز گفت: با استفاده از فناوری های روز و مدرن می توانیم به بهبود شرایط تولید امیدوار باشیم.

مدیرعامل اسبق ذوب آهن اصفهان در برخی مناطق از کشور که درزمینهٔ ذخایر زغال سنگ به سایر غنی است متأسفانه اکتشاف انجام نشده است.

حرکت به سمت تولید فرآورده های زغالی یک ضرورت است

مدیرعامل اسبق ذوب آهن اصفهان بر ضرورت حرکت به سمت تولید فرآورده های زغالی در کشور تأکید کرد و گفت: با حرکت در این راستا می توانیم به رشد این صنعت در کشور امیدوار باشیم.

سعد محمدی از تولید بیش از 120 نوع فرآورده زغال سنگ در جهان خبر داد و گفت: متأسفانه در کشور ایران هنوز تنوع در تولید وجود نداشته و در حال حاضر در کشور تولید فولاد به روش کوره بلند است.

وی خاطرنشان کرد: با حرکت به سمت تولید فرآورده های زغالی این صنعت روزبه روز پیشرفت خواهد کرد.

نیروی متخصص درزمینهٔ زغال سنگ در دانشگاه های کشور پرورش نمی یابد

مدیر عامل اسبق ذوب آهن اصفهان با انتقاد از عدم پرورش نیروی متخصص در حوزه زغال سنگ در دانشگاه های کشور گفت: متأسفانه در کشور نیروی متخصص درزمینهٔ زغال سنگ در دانشگاه های کشور پرورش نمی یابد.

سعد محمدی افزود: چطور می توان به رشد و پیشرفت این صنعت فکر کنیم درحالی که در دانشگاه های کشور واحد درسی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24