Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با نماد معاملاتی غگلپا در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر و زیرگروه تولید لبنیات روی تابلوی فرابورس ایران نشسته است...

عنوان ١۴۵اُمین نماد معاملاتی فرابورس به نام این شرکت شد

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان از امروز در فهرست نرخ های فرابورس ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان از امروز به عنوان یکصد و چهل و پنجمین نماد معاملاتی(هفتاد و هفتمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شود.

گفتنی است؛ شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با نماد معاملاتی "غگلپا" در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر و زیرگروه تولید لبنیات روی تابلوی فرابورس ایران نشسته است.

گفتنی است؛ شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان یکی از شرکتهای تولید کننده فرآورده های تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران است که درسال ۱۳۵۲ با خرید ماشین آلات مورد نیاز از کشور بلغارستان تاسیس شده و درسال ۱۳۶۲ تکمیل و راه اندازی گردیده است.

در سال ۱۳۷٠ طرح توسعه شرکت تصویب و در سال ۱۳۷۳ تولید پنیر سفید آبنمکی ایران با تکنولوژی خریداری شده از شرکت آلمانی آلپما با ظرفیت اسمی تبدیل ۱٠ تن شیر در ساعت و ظرفیت فرآوری روزانه ۲٠٠ تن شیر راه اندازی و مورد بهره برداری قرارگرفت. سپس خرید و راه اندازی ماشین آلات تولید و بسته بندی انواع پنیرهای پرورده، دوغ و ماست مورد توجه قرار گرفت و درسال ۱۳۸۵ در راستای توسعه و تنوع محصولات و پاسخگوئی به نیاز مصرف مشتریان اقدام به تولید فرآورده های استریل وپنیر فتا به روش فراپالایش شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24