Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

چگینی پیش بینی کرد: رونق در این دوره بصورت تدریجی و غیر سفته بازی شکل بگیرد چرا که میزان سود حاصل از خرید مسکن در حال حاضر کمتر از نرخ رشد قیمت و عایدی سایر بازارها است.در حال حاضر نرخ بازدهی بازار پول و ارز و سکه از بازار مسکن بالاتر است...

خروج آرام آرام مسکن از رکود

مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: مطالعات جدید ما با استناد به آخرین سطح شاخص‌ها و متغیرهای بازار ملک نشان می‌دهد که بخش مسکن آرام آرام دارد از رکود خارج می‌شود. همچنین شاخص‌هایی را که می‌توانیم روی آن ها موقعیت فعلی بازار را تحلیل کنیم همچون حجم معاملات خرید مسکن نمایانگر این هستند که مسکن دارد از رکود خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،علی چگینی با مقایسه حجم معاملات خرید مسکن در تهران طی ۵ ماهه نخست سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل گفت: بر اساس اطلاعات سامانه معاملات املاک کشور که آمار رسمی است حدود ۱۶ درصد معاملات مسکن در ۵ ماهه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل خود افزایش داشته است و این یکی از شاخص‌هایی است که نشان‌دهنده رونق بازار معاملات مسکن است.

این در حالی است که طی این مدت متوسط قیمت مسکن کمتر از نرخ تورم افزایش یافت که به معنای رشد منفی ارزش واقعی ملک است.

چگینی پیش بینی کرد: رونق در این دوره بصورت تدریجی و غیر سفته بازی شکل بگیرد چرا که میزان سود حاصل از خرید مسکن در حال حاضر کمتر از نرخ رشد قیمت و عایدی سایر بازارها است.در حال حاضر نرخ بازدهی بازار پول و ارز و سکه از بازار مسکن بالاتر است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24