Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

پروژه عظیم ریل ملی که در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به بهره برداری می رسد نماد اقتصاد مقاومتی و خودکفایی ایران اسلامی است و کشور را به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصول استراتژیک در خاورمیانه از تولید ریل بی نیاز می سازد . تولید این محصول در اقتصاد شهرستان نیز تاثیر گذار خواهد بود...

آخرین خبر از طرح توسعه ریل ذوب آهن

فرماندار شهرستان لنجان گفت: ذوب آهن تاکنون 400 میلیارد تومان در پروژه های زیست محیطی هزینه نموده است.

به گزارش بورس24 ،سید محسن سجاد اظهار داشت:صنعت ملی ذوب آهن با قرار گیری در شهرستان لنجان در کنار آلایندگی که اجتناب ناپذیر است و صنایع یگر نیز دارا هستند زمینه ساز رشد شهرستان به شمار می رود. در خصوص بحث آلایندگی طی جلسات متعددی که در دوره های مختلف و همچنین در دوره جدید با حضور مهندس صادقی تشکیل شده است عنوان گردید آلایندگی کنورتور شماره یک برطرف شده ، کنورتور دو در دست رفع نقص و شماره 3 نیز تا مهرماه برطرف می شود. در این راستا با شرکت اُشاتس آلمان که از شرکت های مطرح است قرار دادی منعقد شده است و کار به صورت تخصصی در دست اقدام می باشد.

وی به بازدیدی از کارگاه تولید ریل ملی در ذوب آهن داشت اشاره نمود و بیان کرد : تست سرد این پروژه انجام گرفته و هم اکنون مراحل پایانی آن طی می شود و با حضور یکی از اعضای نهاد ریاست جمهوری بزودی افتتاح می گردد. پروژه عظیم ریل ملی که در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به بهره برداری می رسد نماد اقتصاد مقاومتی و خودکفایی ایران اسلامی است و کشور را به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصول استراتژیک در خاورمیانه از تولید ریل بی نیاز می سازد . تولید این محصول در اقتصاد شهرستان نیز تاثیر گذار خواهد بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24