Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر عامل فولاد مبارکه در سخنانی گفت: بهره برداری از طرح های توسعه، ظرفیت تولید فولاد خام در گروه فولاد مبارکه را به ١٠.٣ میلیون تن خواهد رساند...

پیش بینی مدیر عامل فولاد مبارکه درباره افزایش ظرفیت تولید فولاد خام: تولید فولاد خام خود را به ١٠.٣ میلیون تن می رسانیم

بورس24 : مدیر عامل فولاد مبارکه در سخنانی گفت: بهره برداری از طرح های توسعه، ظرفیت تولید فولاد خام در گروه فولاد مبارکه را به 10.3 میلیون تن خواهد رساند.

سبحانی افزود: برای فولاد مبارکه یک افتخار و مزیت است که پروژه های طرح وتوسعه وتولید محصولات جدید با ارزش افزوده بالاتر را در بدترین شرایط دوران فولاد مبارکه از نظر قیمتهای داخلی و بازار جهانی به بهره برداری و تولید رسانده و این موفقیتها چیزی نیست جز روحیه جهادی، تلاش، همدلی وهمکاری در بین تمام سطوح فولاد مبارکه.

او با اشاره به راه اندازی اولیه ماشین ریخته گری شماره 5 و با تقدیر و تشکر از معاونت اجرای پروژه های توسعه، پیمانکاران و مشاوران این پروژه، اظهار داشت: اجرای این پروژه با پیچیدگی های زیادی همراه بود که خوشبختانه با هماهنگی و برگزاری جلسات متعدد با چندین پیمانکار در زمینه های مختلف شروع به کار شد که با تلاش و پشتکار در کوتاه ترین زمان ممکن ما شاهد تولید آزمایشی این ماشین بودیم.

او گفت: بنابراین در این مرحله، از بهره بردار این پروژه، یعنی مدیریت فولاد سازی وریخته گری مداوم انتظار می رود با انجام برنامه زمانبندی نسبت به افزایش ذوب اقدام تا در ادامه با رفع مشکلات شناسایی شده بتوان 24 ساعته و بدون وقفه بر اساس سفارش مبادرت به تولید نمود.

وی در ادامه ضمن اشاره به مزیت های این ماشین ریختهگری و افزایش بهرهوری 8درصدی تولید ناحیه نوردگرم، توجه به ایمنی را در شرکت بسیار مهم و ضروری خواند و افزود: مدیران، سرپرستان و مسئولین در نواحی مختلف می بایستی در مورد مسائل ایمنی نواحی حساسیت فوق العاده ای داشته باشند، ضمن اینکه در خصوص جابجایی نیروها درنواحی مختلف نیز حتماً می بایست، فرد آموزشهای ایمنی و دستورالعمل های لازم را بداند و مرتب ارزیابی گردد.

سبحانی، در پایان با تقدیر از عملکرد خوب گروه تعمیرات واحد گندله سازی، احیا مستقیم و مواد اولیه مدول C و D، از عملکرد معاونت خرید تشکر نمود و افزود: در این معاونت با توجه به شرایط کسب و کار و کاهش قیمت ها، با بازنگری در قراردادهای پیمانکاران، کاهش هزینه قابل ملاحظه ای برای شرکت به دست آمد، ضمن این که با کنترل موجودی انبارها و شناسایی کالاهای مازاد بر نیاز و تعیین تکلیف کالاهای راکد اقدامات مؤثری در مدیریت بهتر بر نقدینگی و هزینه ها بعمل آمده است.

منبع: دنیای معدن

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24