Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مصباحی بیان داشت: سرمایه فعلی شرکت ١۶٠ میلیارد ریال بوده و با افزایش سرمایه به اندازه ٨٠ میلیارد ریال اتفاقات مثبتی در شرکت خواهد افتاد. ارزش اسمی هر سهم ١٠٠٠ ریال است.وی افزود: شرکت در نظر دارد تا با این افزایش سرمایه اقدام به بازسازی شرکت نماید ضمن این که شرکت دستگاه هایی را خریداری نموده و نیاز به نقدینگی دارد تا بتواند این دستگاه ها را راه اندازی کند...

مصوبات مجمع یک دارویی

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ایران دارو با حضور بیش از 80 درصد از سهامداران، اعضای هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،در ابتدای جلسه گزارش بازرس توسط حسابرس قرائت کردید و این موضوع به استماع حضار در جلسه رسید.در ادامه این جلسه بابک مصباحی مدیرعامل شرکت ایران دارو گفت: در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران تقاضای افزایش سرمایه این شرکت برای سازمان بورس ارسال شد و این سازمان نیز این موضوع را مورد بررسی قرار داد و متعاقبا موافقت خود را در این خصوص اعلام کرد.

مصباحی بیان داشت: سرمایه فعلی شرکت 160 میلیارد ریال بوده و با افزایش سرمایه به اندازه 80 میلیارد ریال اتفاقات مثبتی در شرکت خواهد افتاد. ارزش اسمی هر سهم 1000 ریال است.وی افزود: شرکت در نظر دارد تا با این افزایش سرمایه اقدام به بازسازی شرکت نماید ضمن این که شرکت دستگاه هایی را خریداری نموده و نیاز به نقدینگی دارد تا بتواند این دستگاه ها را راه اندازی کند.

وی در ادامه گفت: از دیگر برنامه های شرکت در خصوص این افزایش سرمایه تامین سرمایه در گردش بوده و این که ایران دارو تلاش می کند تا بتواند استانداردهای GNP را در شرکت اجرایی سازد که همه و همه نیاز به حمایت سهامداران دارد.مصباحی تاکید کرد: مجموعه ایران دارو به دنبال ثبت داروهای جدید برای ساخت است تا بتواند با کسب مجوزهای مربوطه این موضوع را نیز عملی نماید. برنامه ما برای سال جاری ارائه 10 عدد داروی جدید تا پایان سال جاری است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و نوید ما ثبت 10 داروی جدید تولیدی تا پایان سال جاری است.در پایان جلسه نیز با افزایش سرمایه 50 درصدی از محل مطالبات و آورده نقئی سهامداران موافقت شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی فوق العاده رسید.با این رقم سرمایه شرکت ایران دارو از 160 میلیارد ریال به 240 میلیارد ریال می رسد.

شروع پذیره نویسی حداکثر تا 60 روز پس از تاریخ مجوز سازمان بورس امکان پذیر خواهد بود و عدم شروع پذیره نویسی منجر به ابطال مجوز سازمان بورس می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24