Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

حجت الله عظیمی مدیر مالی شرکت شیر پگاه آذربایجان غربی در این خصوص گفت: همانطور که گفته شد تنها همین مصوبه در اساسنامه وجود نداشت که با پایان این جلسه و تصویب این موضوع درآمد جزئی از این محل ایجاد خواهد شد اما هنوز نمی توان در خصوص تاثیرگذاری بر EPS شرکت نظر داد...

بازار جدید برای «غشاذر»

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی با حضور 87.24 درصد از سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و نماینده سازمان بورس تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،این مجمع به منظور الحاق نمودن مواردی از جمله درج خدمات آزمایشگاهی و آموزش فعالیت های آزمایشگاهی تشکیل شد.در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت ابراهیم حق جو گفت: این جلسه مجمع فوق العاده به منظور اصلاح اساسنامه شرکت تشکیل شده است.

وی افزود: در نظر داریم تا در ایبن مجمع فوق العاده اصلاح اساسنامه شرکت را با موضوع درج خدمات آزمایشگاهی انجام دهیم. با تصویب این موضوع ما می توانیم خدمات آزمایشگاهی را به صورت درآمدی برای شرکت تلقی کنیم.وی ادامه داد: از آن جایی که ما همکار اداره استاندارد هستیم می توانیم خدمات آزمایشگاهی را برای جاهای دیگر نیز انجام دهیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: تنها همین مساله در اساسنامه شرکت کم بود و جای خالی آن احساس می شد که با تصویب این موضوع ما کار خود را آغاز خواهیم کرد.وی تصریح کرد: امیدواریم که با تصویب این موضوع روند خوبی را در انجام خدمات آزمایشگاهی شروع کنیم. با این که هنوز در خصوص چگونگی روند آن نمی توان اظهار نظر کرد اما تلاش ما گسترده کردن هر چه بیشتر آن است.

حجت الله عظیمی مدیر مالی شرکت شیر پگاه آذربایجان غربی در این خصوص گفت: همانطور که گفته شد تنها همین مصوبه در اساسنامه وجود نداشت که با پایان این جلسه و تصویب این موضوع درآمد جزئی از این محل ایجاد خواهد شد اما هنوز نمی توان در خصوص تاثیرگذاری بر EPS شرکت نظر داد.

وی تاکید کرد: هنوز ابتدای این طرح است و ما محدودیتی برای انجام فعالیت های آزمایشگاهی نداریم و امیدواریم تا هر چه بیشتر در این زمینه نیز موفق باشیم اما در حال حاضر و در ابتدای کار تاثیر جزئی بر درآمد شرکت خواهد گذاشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: این مصوبه به منظور الحاق نمودن مواردی از جمله درج خدمات آزمایشگاهی و آموزش فعالیت های آزمایشگاهی بوده است.در پایان جلسه نیز مصوبه مورد نظر به تصویب جلسه مجمع فوق العاده رسید و این موضوع در اساسنامه شرکت درج شد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24