Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پس از گذشت یک ماه از رفتن رضا نخجوانی از سمت مدیر عاملی گروه صنعتی بهمن، ناصر شاهباز به عنوان مدیر عامل این خودروساز معرفی شده است...

«کروز» تغییرات در گروه بهمن را استارت زد+تحلیل خبر

قطعه سازی کروز از تاریخ 15تیر ماه رسما سهامدار اصلی گروه صنعتی بهمن شده است.طی ماه های اخیر گرچه اتفاقات مهمی در گروه بهمن پس از این تغییرات سهامداری رخ نداد اما، ظاهرا بالاخره کروز تصمیم گرفت جابجایی هایی را در این شرکت استارت بزند.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در نخستین تغییرات مدیریتی در گروه بهمن پس از سعید موحدی، محمد حیدری در مقام معاونت اقتصادی این شرکت حضور داشت که ظاهرا او هم از این سمت کناره گیری کرده و جای خود را به خسروی که در یک شرکت سرمایه گذاری فعال بوده ، داده است.

از طرفی دیگر،پس از گذشت یک ماه از رفتن رضا نخجوانی از سمت مدیر عاملی گروه صنعتی بهمن، ناصر شاهباز به عنوان مدیر عامل این خودروساز معرفی شده است.

ناصر شاهباز، مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه بهمن پیش از این در سمت‌هایی از جمله معاون مالی و سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران، عضو هیات مدیره شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران، عضو هیات امنای بیمارستان بانک ملی، عضو هیات مدیره شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری بانک ملی و رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد مشغول به فعالیت بوده است، ضمن این که عضو هیات مدیره شرکت خودروسازی سایپا کاشان، رئیس هیات مدیره شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، رئیس هیات مدیره موسسه همیاری کوثر و مدیر تأمین منابع مالی و خزانه‌داری شرکت سایپا نیز در سوابق کاری وی دیده می‌شود.

حال باید دید، کروز در پی این تغییرات باز هم جابجایی های خواهد داشت؟ یا به همین جابه جایی های اولیه اکتفا می کند؟

بنیادی نگر:

سهامداران گروه بهمن در انتظار مشخض شدن سیاست های این شرکت در زمینه افزایش سرمایه می باشند از سوی دیگر با ورود کروز سهامداران شرکت انتظار تولیدات جدید و قراردادهای تازه با طرف های خارجی و تبدیل گروه بهمن به قطب سوم خودروسازی کشور را دارند.

فعلا انتظارات سهامداران این هلدینگ برآورده نشده و حمایتهای لازم از سوی کروز صورت نگرفته است، حمایتهایی که پیشبینی می شد با ورود این غول قطعه سازی در این سهم افزایش و سبب روند صعودی در سهم شود اما بلعکس تا امروز شاهد حمایت درست و حسابی از سهم نبودیم.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24