Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

زمان پذیرش این هلدینگ در بورس تهران حدود ٢٠روز طول کشید که رکورد خوبی برای این مرحله بوده است و این موضوع سرعت عمل بورس و شفافیت هلدینگ را نشان می دهد...

هلدینگ سینا ٢٠ روزه در بورس پذیرفته شد/تهیه صورت های مالی بر اساس IFRS

بازوی اجرایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بورس ، بورسی می شود.

بهزاد گلکار، مدیر عامل شرکت مادرتخصصی و سرمایه گذاری سینا در گفت و گو با خبرنگار بورس24 از پذیرش این هلدینگ در بورس تهران خبر داد و گفت:از چند ماه گذشته سهامداران هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا تصمیم به پذیرش این شرکت در بازار بورس گرفته اند.درخواست پذیرش از یک ماه پیش داده شده و خوشبختانه سازمان بورس و اوراق بهادار و هیات پذیرش نیز همکاری لازم را داشته اند.در نهایت هلدینگ اطلاعات لازم درخصوص صورت های مالی و برنامه و بودجه سال آینده را ارائه داده است و پذیرش شرکت در بورس تهران انجام شده است.

گلکار ادامه داد:زمان پذیرش این هلدینگ در بورس تهران حدود 20روز طول کشید که رکورد خوبی برای این مرحله بوده است و این موضوع سرعت عمل بورس و شفافیت هلدینگ را نشان می دهد. البته ما جزء نهادهای مالی تحت نظارت بورس هستیم و به همین دلیل فرایند پذیرش سریع تر انجام می شود. نکته حائز اهمیت اصلاح ساختار دارایی در بخش ترازنامه بود و هلدینگ با 150میلیارد تومان سرمایه و حدود 400میلیارد تومان دارایی باید طوری اصلاح ساختار شود که به یک هلدینگ مالی تخصصی تبدیل شود.همچنین ما اصلاحاتی در پرتفولیوی بلند مدت داریم و مقداری سهامدار شرکت ساختار دارایی هلدینگ را اصلاح می کند تا NAVشرکت در زمان درج و عرضه قابل قبول و با سودآوری خوبی باشد که بتواند برای بازار هم جذابیت داشته باشد.

وی افزود: طبق برنامه امیدواریم 20درصد از سهام هلدینگ ( در قالب دو عرضه 10درصدی) عرضه شود. همچنین طبق برنامه تا چهار ماه آینده عرضه انجام شود و احتمالا در کمتر از چهار ماه آینده معارفه خواهیم داشت.

گلکار گفت: صورت های مالی هلدینگ بر اساس IFRS در حال تنظیم است. همچنین طبق توافقی با شرکت kPMGآلمان مقرر شده بعد از تهیه صورت های مالی ما بر اساس IFRSکار حسابرسی را همین کمپانی انجام دهد و در سال های آتی حسابرس دوم هلدینگ شرکت KPMGخواهد بود.همچنین ما یک شرکت ونچر کپیتال تاسیس می کنیم که سهامداران آن هم شرکت های داخلی و هم خارجی هستند. این شرکت به استارتاپ هایی که می خواهند در زمینه مالی فعال باشند و شرکت های دانش بنیان کمک خواهد کرد.

وی گفت: همچنین هلدینگ در نظر دارد یک شرکت تامین سرمایه با رویکرد بین المللی و سهامی عام تاسیس نماید. امیدواریم با سهامدار خارجی در این خصوص به توافق برسیم تا سهام این تامین سرمایه را به میزان 20درصد در بازار سرمایه عرضه نمائیم.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24