Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیرعامل کارگزاری بانک انصار با اشاره به امتحانات و آزمون های بازار سرمایه عنوان کرد: بنده به شخصه با این امتحانات مشکل دارم این امتحانات بخشی از مسئله بزرگ در یک صنعت است، این امتحانات مدرک گرایی را در بازار بالا برده و مدیریت منابع انسانی و بهره وری را سخت کرده است ضمن این که ما شاهد اجاره مدارک در بازار نیز هستیم...

صندوق های پربازده انصار را بیشتر بشناسید/انتقاد از اجاره مدارک بازار سرمایه

برنامه ها و استراتژی های شاپور محمدی مناسب به نظر می رسد اما ارزیابی در خصوص آن کمی زود است و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه تغییراتی در روند بازار اتفاق خواهد افتاد البته ماه های آخر دولت یازدهم نیز بر روند بازار نیز تاثیر می گذارد.

عبد الله رحیم لوی بنیس در گفت و گو با بورس24 در خصوص عملکرد چند ماهه شاپور محمدی گفت: به نظر ارزیابی این عملکرد کمی زود به نظر می رسد و بایستی در مورد آن در چند ماهه آینده نظر داد و هنوز تغییری در روند بازار مشاهده نشده است.

وی در خصوص برنامه های تدوین شده و مدنظر شاپور محمدی بیان داشت: این برنامه های اعلام شده و صحبت های صورت گرفته مناسب و مفید به نظر می رسد، برنامه هایی همچون تغییر دامنه قیمت ها هنوز عملی نشده و همچنین تسهیل مجوزها و پذیرش شرکت های جدید همه و همه برنامه ها و استراتژی هایی است که به نظر مناسب می رسد. اما تا به اینجا هنوز چیزی در این مورد ندیده ایم.

اعتماد از دست رفته..

وی افزود: مشکل بازار سرمایه بنیادین است این بازار نیاز به اعتماد دارد. جامعه ایران نسبت به بازار بی اعتماد شده، البته مشکلات کلان اقتصادی نیز بر مشکلات بنیادین بازار می افزاید. رکود اقتصاد کلان بر شرایط بورس نیز اثر می گذارد البته این رکود در بازار نیز شدیدتر بوده به گونه ای که این بازار در رکود کامل به سر می برد.

رحیم لوی بنیس تاکید کرد: به نظر بنده جناب محمدی بایستی برنامه های مورد نظر خود را زمان بندی می کرد و با فاصله زمانی به بازار عرضه می کرد، اعلام یکجای برنامه ها به نظر کار درستی نیست، برنامه ها باید به کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شد و در زمان های مناسب عرضه می گردید. برنامه های آقای محمدی هنوز اجرایی نشده و ما همچنان منتظر اجرایی شدن آن هستیم.

انصار و صندوق هایش...

وی در خصوص سهم بانک انصار در بازار سرمایه گفت: بیشترین سهم شناور در میان بانکی ها را بانک انصار در اختیار دارد و به همین دلیل مدیریت بر سهام شناور را سخت می کند، مخصوصا این که بانک ها از این نظر با ابهام مواجه هستند.

وی در خصوص صندوق بازارگردان آرمان انصار هم بیان داشت: صندوق بازارگردان آرمان انصار کم نوسان ترین سهم بوده  و حدودا 17 تا 18 میلیارد سرمایه گذاری در آن صورت گرفته است این صندوق کم نوسان تر و کم ریسک تر از سایر صندوق های فعال در بازار سرمایه بوده و تلاش می کند تا از منافع سهامداران محافظت کند.

این مقام مسئول در خصوص صندوق امید انصار عنوان کرد: صندوق امید انصار یک صندوق با درآمد ثابت بوده و مبتنی بر سپرده های واقعی مردم است،نرخ بازدهی این صندوق در تیرماه حدود 19.33 درصد، در مرداد ماه نیز 19.56 درصد بوده و در شهریورماه نیز در همین محدوده بوده است. شایان ذکر است که NAV این صندوق قابل قبول و مناسب است.

وی در خصوص راه های موفقیت صندوق آرمان تاکید کرد: ما در صندوق انصار به هر قیمتی منابع را جذب نمی کنیم و ما حتی گاها تبلیغات نمی کنیم و برای امید انصار برنامه افزایش سرمایه تا 2000 میلیارد تومان را داریم. ما سپرده های بالای 500 میلیارد و زیر 100 میلیارد را جذب نمی کنیم. رقابت در صندوق ها رقابت در جذب سپرده بانکی نیست بلکه کسب بازدهی متداوم و مناسب است. این صندوق اولین صندوقی است که با سیاست های بانک مرکزی همراه شده و از این نظر مشکلی ندارد.

رحیم لوی در ادامه با اشاره به صندوق های مختلط بیان داشت: صندوق مختلط پارس گستر انصار بیشترین بازده و بالاترین رتبه را دارد و این روزها بین رتبه های اول تا سوم قرار دارد و بازدهی آن در سه ماهه گذشته 45 درصد بوده است حجم این صندوق حدود 6 میلیارد تومان است ، البته بازدهی صندوق ها از بازدهی بازار تبعیت می کند  و بستگی به نوع سهامی دارد که در سه مقطع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انتخاب می شود و تا به اینجا نرخ های بالاتر از بازده بازار را داشته ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: در این صندوق ها یونیت های خریداری شده و ما برای آن مجوز جذب سپرده حدود 10 میلیارد را گرفته ایمپس این پتانسیل در این صندوق وجود دارد. پس روز به روز جای پیشرفت در این صندوق احساس می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مساله تسعیر ارز که توسط بانک مرکزی اعلام شده شامل بانک انصار هم می شود، گفت: این مساله شامل بانک انصار نیز می شود اما به هیچ وجه بر eps بانک تاثیری ندارد.

مدیرعامل کارگزاری بانک انصار درباره ارزیابی بازار تا پایان انتخابات 96 گفت: با توجه به این که سال آخر دولت است،مطمئنا دولت برنامه ریزی هایی را کرده است تا در این چند ماه آینده اقتصاد کلان و به تبع آن بازار سرمایه نیز رشد کند و به احتمال قریب به یقین ما شاهد رشد خوبی در بازار خواهیم بود.

اجاره مدرک در بورس!

مدیرعامل کارگزاری بانک انصار با اشاره به امتحانات بازار سرمایه عنوان کرد: بنده به شخصه با این امتحانات مشکل دارم این امتحانات بخشی از مسئله بزرگ در یک صنعت است، این امتحانات مدرک گرایی را در بازار بالا برده و مدیریت منابع انسانی و بهره وری را سخت کرده است ضمن این که ما شاهد اجاره مدارک در بازار نیز هستیم.

وی افزود: به نظر باید آموزش ضمن خدمت صورت گیرد ما باید از حافظه گرایی دوری کنیم این شیوه امتحانات بازار فقط و فقط حافظه گرایی را انجام می دهد. اصل این موضوع مشکل دارد و با این شیوه برگزاری مخالفم.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24