Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فروش شرکت حدود ٢ هزار و ٢٠ میلیارد تومان است و عمده درآمد آن از کارمزد دریافتی دستگاه های (POS) تامین می شود. در واقع کارمزد یاد شده حاصل تراکنش ها و راه اندازی دستگاه های پوز است و دریافت کارمزد از بانک مرکزی بابت دستگاه های (POS)، کارمزد درگاه های اینترنتی، اجاره، پشتیبانی و نصب دستگاه های کارت خوان از منابع کسب درآمد آسان پرداخت است...

«آپ» را بیشتر بشناسید...

شرکت آسان پرداخت اردیبشهت سال جاری توسط هیات پذیرش بورس پذیرفته و با نماد "آپ" آماده عرضه اولیه10 درصد سهام خود شد.

به گزارش بورس24 به نقل از سنا،حامد منصوری مدیر عامل شرکت "آسان پرداخت" در جلسه رونمایی از نماد "آپ" که در بورس اوراق بهادار به ثبت رسیده است، گفت: شرکت آسان پرداخت به عنوان استارتاپ سبز مجوز خود را سال 1388، از بانک مرکزی و شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) دریافت کرد و اکنون با 6 ملیون تراکنش روزانه در بین 12 شرکت “PSP” رتبه دوم را به خود اختصاص داده و از دانش و تخصص، ثروت آفرینی کرده است.

مدیر عامل شرکت آسان پرداخت ادامه داد: به طور متوسطروزانه 2 ملیون تراکنش موبایلی از طریق "آپ" انجام می گیرد و سهم "آپ" از کل تراکنش های کشور به 14.6 درصد رسیده است.

وی در ادامه به نقش این شرکت در فروش کارت شارژ اوپراتورهای تلفن همراه اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت های رقابتی "آپ" سهم 30 درصدی این شرکت در فروش کارت شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل است.

منصوری سایر درآمد های این شرکت را بر شمرد و بیان کرد: فروش شرکت حدود 2 هزار و 20 میلیارد تومان است و عمده درآمد آن از کارمزد دریافتی دستگاه های (POS) تامین می شود. در واقع کارمزد یاد شده حاصل تراکنش ها و راه اندازی دستگاه های پوز است و دریافت کارمزد از بانک مرکزی بابت دستگاه های (POS)، کارمزد درگاه های اینترنتی، اجاره، پشتیبانی و نصب دستگاه های کارت خوان از منابع کسب درآمد "آسان پرداخت" است.

مدیر عامل شرکت آپ در ادامه به ترکیب سهامدارن این شرکت اشاره کرد و گفت: 40 درصد سهام این شرکت متعلق به بانک کشاورزی و 60 درصد آن در اختیار مدیرعامل شرکت و شهیدی قائم مقام شرکت آسان پرداخت است.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت "آپ" با ارائه خدمات موبایلی فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون توسعه سایر ابزار ها را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: 74 درصد خدمات شرکت در سال 1392 به خدمات مبتنی بر موبایل اختصاص داشت که این عدد در سال های 93 و 94 به ترتیب به 53 درصد و 35 درصد رسیده است و شرکت اکنون به خدمات جدید از جمله (POS) و درگاه های اینترنتی توجه دارد.

مدیر عامل شرکت آسان پرداخت محبوبیت برند "آپ" را یک مزیت دانست و بیان کرد: اعتماد مردم به این شرکت و محبوبیت برند "آپ" از مزایای دیگر این شرکت است.

در ادامه این نشست روح الله حسینی مقدم معاون ناشران و اعضای شرکت بورس تهران، با تاکید بر اینکه سهام این شرکت به زودی در بورس عرضه می شود، گفت: امروز برای شرکت آسان پرداخت روز مهمی است و این شرکت به یک عرصه بزرگ وارد شده است.

وی با تاکید بر اینکه از این پس شرکت آسان پرداخت شفافیت بیشتری را در دستور کار خود قرار خواهد داد، گفت: اطلاعات مالی این شرکت در سامانه کدال منشر شده و در اختیار عموم قرار گرفته است.

وی افزود: از آنجا که در اقتصاد ما تمایل به عدم شفافیت زیاد است، ورود به بورس یک تصمیم بزرگ برای بخش خصوصی محسوب می شود و "آپ" با پذیرش این ریسک می تواند خود را به عنوان یک بنگاه اقتصادی موثر به اقتصاد کشور معرفی کند.

روح الله حسینی مقدم با بیان اینکه هیات پذیرش برای ورود ناشران از جمله شرکت آسان پرداخت به بورس نهایت دقت و حساسیت را در دستور کار خود قرار می دهد ادامه داد: از این پس نظارت ها بر این شرکت در قالب مقررات انجام می گیرد اما شرکای این شرکت یعنی سهام داران نیز باید پیگیر سهام و شرایط شرکت باشند و با دقت گزارش های مالی آن را بررسی کنند.

در پایان معاون ناشران و اعضا چند توصیه به مدیران شرکت آسان پرداخت کرد و گفت شرکت آسان پرداخت گام بزرگی برداشته است اما باید همچنان شفاف بماند و ادامه داد: سازمان و شرکت بورس اطلاع رسانی شرکت ها از جمله آسان پرداخت را رتبه بندی می کند، بنابراین انتظار می رود پس از این نیز گزارش ها قابل اتکا باشد. "آپ" باید بر اساس امید نامه به قول ها و برنامه های خود پایبند بماند، این شرکت پس از عرضه اولیه شرکای جدیدی پیدا می کند و انتظار می رود به سهامدارانش هرچند خرد ارج بنهد و به آنها پاسخ گو باشد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24