Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وی در خصوص آخرین وضعیت کنتور سازی نیز گفت: در مورد این شرکت تا اطلاع ثانوی نمی توان اظهار نظر یا خبر دقیقی را رسانه ای کرد...

اظهار نظر مقام ناظر درباره آخرین وضعیت «کگاز» ، «مرقام» و «آکنتور»

بورس24 :شرکت شیشه و گاز در پیش بینی 95 خود فروش زمین مهر آباد را لحاظ نمود،اما به دلایلی فروش زمین معروف کگاز به سال 96 موکول شد و این شرکت  پیش بینی خود را بر همین اساس اصلاح کرده و برای سال 96 سود شناسایی نموده است.زمان تحویل ملک پایان سال 96 است و پس از بررسی حسابرس گفته شده که طبق استاندارد حسابداری در بحث انتقال مزایا و مخاطرات اتفاقی نیافتاده و البته درآمد شرکت در سال 95 با وجود قرارداد فروش و دریافت مبایعه نامه، شناسایی نخواهد شد و شناسایی این درآمد در سال 96 اتفاق خواهد افتاد.لذا حسابرس گزارش را مردود کرده و شرکت این موضوع را اصلاح نموده است و از درآمد های 95 برگردانده است و این را قطعا باید در سال 96 لحاظ کند.در حال حاضر نیز نماد کگاز از بیست و نهم تیرماه متوقف است و باید شفاف سازی های لازم ارائه شود.

علی بیگ زاده،  رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی درخصوص آخرین وضعیت نماد شیشه و گاز به خبرنگار بورس24 گفت:بازرس شرکت برای نخستین بار اظهار نظری در این خصوص نکرده است.اما گزارش حسابرسی شده شرکت بدون درآمد پیش بینی شده فروش زمین است که در کدال هم قابل مشاهده بوده و کاملا شفاف است.

وی گفت: اولین پیش بینی حسابرسی شده شرکت در تاریخ 30تیرماه توسط حسابرس مردود شد.گزارش پیش بینی که حاکی از سود 2389 ریالی بود،شرکت پس از چند بار تغییر در پیش بینی های خود نهایتا در شهریورماه سال جاری مبلغ 81 ریال سود به ازای هر سهم اعلام نموده است.

وی در پاسخ به این سوال که نماد به چه دلیل متوقف است گفت: در حال حاضر شرکت باید در خصوص همین موضوع تعدیل منفی و تحقق سود مورد نظر در سال 96 شفاف سازی های کاملی را انجام دهد.

چه خبر از ایران ارقام و کنتورسازی؟

بیگ زاده در خصوص بازگشایی مرقام گفت:شایعاتی در خصوص این سهم مطرح است که باید شفاف سازی انجام شود. در هر صورت باید نماد زمانی بازگشایی شود که ابهامی در آن وجود نداشته باشد تا سهامداران جدید از خرید آن به دلیل وجود شبهات و ابهامات متضرر شوند.

وی در خصوص آخرین وضعیت کنتور سازی نیز گفت: در مورد این شرکت تا اطلاع ثانوی نمی توان اظهار نظر یا خبر دقیقی را رسانه ای کرد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24