Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

قرار است کارگروهی سه نفره نحوه انجام معاملات سهام شرکت بورس در بورس اوراق بهادار تهران را بررسی نماید که به صورت تجمیع و یا تفکیکی انجام شود. در حال حاضر سه نماد بورس ١ مربوط به کارگزاران با قیمت ٨٧٠تومان، بورس ٢ مربوط به نهادهای مالی بورس با قیمت ۶٨٠تومان و بورس ٣ مربوط به سایر اشخاص و در واقع حقیقی ها با قیمت ۵۴٠تومان در بورس معامله می شود...

سهام بورس دوباره کشف قیمت می شود/احتمال تجمیع سه نماد در یک نماد

شرکت بورس در بورس تهران پذیرفته شد.

اسماعیل درگاهی ، سرپرست پذیرش بورس اوراق بهادار تهران درخصوص ورود شرکت بورس به بورس اوراق بهادار تهران به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت بورس به دلیل جایگاهی که دارد به نظر می رسید که باید در بورس معامله شود چرا که تنها بورس کشور است .

وی ادامه داد: بنابراین هیات پذیرش بورس تصمیم گرفت نماد بورس تهران از بازار پایه فرابورس به بورس تهران منتقل شود.

درگاهی افزود: درج نماد بورس طی روزهای آینده آنجام می شود و در تابلو اصلی بازار اول بورس کشف قیمت و معامله خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار بورس24 که نحوه معاملات بورس با وجود تعدد نماد ها چگونه خواهد بود ؟ گفت:احتمالا سهم شرکت بورس در قالب یک نماد معامله خواهد شد و سه نماد کنونی بورس یک ،دو و سه در یک نماد تجمیع و مجددا کشف قیمت خواهد شد. البته بعد از درج نماد یک کارگروه سه نفره قرار است در این خصوص تصمیم گیری نماید.

سید روح الله حسینی مقدم، معاون ناشران و اعضا بورس تهران هم در خصوص نحوه معاملات شرکت بورس در بورس تهران به خبرنگار بورس24 گفت:ما در بخش پذیرش وظیفه خود را انجام داده ایم و هیات پذیرش نیز با بررسی هایی که انجام داده مشکل خاصی برای پذیرش سهم در بورس تهران ندیده است.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا نیز سهام بورس ها در بورس معامله می شود و با تمام بررسی ها هیات پذیرش این تصمیم را اتخاذ نموده است. در خصوص نحوه ورود بورس هم حتما فرآیند کشف قیمت انجام می شود که ممکن است قیمت بالاتر و یا پایین تر از قیمت های کنونی باشد.

وی در خصوص تجمیع نماد های بورس 1،2و3نیز گفت: قرار است کارگروهی سه نفره نحوه انجام معاملات سهام شرکت بورس در بورس اوراق بهادار تهران را بررسی نماید که به صورت تجمیع و یا تفکیکی انجام شود. در حال حاضر سه نماد بورس 1 مربوط به کارگزاران با قیمت 870تومان، بورس 2 مربوط به نهادهای مالی بورس با قیمت 680تومان و بورس 3 مربوط به سایر اشخاص و در واقع حقیقی ها با قیمت 540تومان در بورس معامله می شود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24