Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

این مقام مسئول در سازمان خصوصی سازی از فعالان اقتصادی و شرکت های بورسی و فرابورسی دعوت کرد تا در آستانه تغییر و تحولات بنیادین در اقتصاد کشور حضور سرمایه گذاران خارجی را در این نمایشگاه غنیمت شمرده و به معرفی توانمندی ها و جذابیت های سرمایه گذاری در ایران بپردازند...

نظر سازمان خصوصی سازی درباره نمایشگاه بورس کیش/فرصتی مغتنم برای جذب سرمایه خارجی

بورس24 :هشتمین نمایشگاه توسعه سرمایه گذاری در کشور و سومین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه کیش در حالی برگزار می شود که سازمان خصوصی سازی به عنوان یک نهاد دولتی مهم در عرصه واگذاری شرکت ها در این رویداد حضور خواهد داشت. این سازمان با برنامه ها و پنل های تخصصی در بهتر برگزار کردن این دوره از نمایشگاه نقش موثری را ایفا کرده است.

جعفر سبحانی ، مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص برنامه های این سازمان در سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در کیش به خبرنگار بورس24 گفت: هشتمین نمایشگاه توسعه سرمایه گذاری در کشور و سومین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه در حالی در جزیره کیش برگزار می شود که سازمان خصوصی سازی دو دوره قبل هم در این نمایشگاه حضور داشته است.

وی افزود: با توجه به این که در شرایط پساتحریم حضور سرمایه گذار خارجی در طول سال گذشته با دستگاه های اقتصادی و وزارت خانه های کشور بسیار بالا بود.استنباط ما این است که نمایشگاه امسال می تواند فرصت مناسبی برای عرضه شرکت های در حال واگذاری برای دو گروه هدف یعنی سرمایه گذاران خارجی با توجه به حضورشان در نمایشگاه و هم سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور باشد.

وی ادامه داد: این دو گروه می توانند گروه هدف ما باشند تا بتوانیم شرکت های در حال واگذاری خود را در این نمایشگاه عرضه کنیم.همچنین سازمان خصوصی سازی در حال آماده کردن بسته ای است که جاذبه برای همه سرمایه گذاران خواهد داشت و در نمایشگاه رونمایی خواهد نمود.

این مقام مسئول در سازمان خصوصی سازی عنوان کرد: در مجموع نه تنها این نمایشگاه بلکه در نمایشگاه هایی که به نوعی زمینه ظهور و حضور سرمایه گذاران وجود دارد هر کدام فرصتی است که دستگاه های اقتصادی بتوانند فعالیت خود را نشان دهند. به ویژه سازمان خصوصی سازی به عنوان سازمان دولتی در تلاش برای واگذاری شرکت ها است.در نتیجه این نمایشگاه هم جنبه بازاریابی برای فروش دارد و هم جنبه تعامل برای سرمایه گذاران.

سبحانی در خصوص نحوه برگزاری و اجرای نمایشگاه توسط سازمان هم گفت: در این نمایشگاه، خود رییس کل سازمان خصوصی سازی هم حضور خواهد داشت و یکی از سخنرانان است.

وی ادامه داد: از مجموعه شرکت های در حال واگذاری مستندهایی را آماده کرده ایم که در حد چند دقیقه برای بازدید کنندگان علاوه بر بروشور کتاب به صورت مستندهای صوتی و تصویری ارائه می دهیم. با همه این نکات نمایشگاه امسال فرصت مناسبی خواهد بود. همچنین پنلی برای سازمان در نظر گرفته شده که رییس سازمان خصوصی سازی معاون واگذاری سازمان در آن حضور خواهند داشت و توضیحاتی در خصوص شرکت های سازمان و گزارش فعالیت سازمان ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول در سازمان خصوصی سازی از فعالان اقتصادی و شرکت های بورسی و فرابورسی دعوت کرد تا در آستانه تغییر و تحولات بنیادین در اقتصاد کشور حضور سرمایه گذاران خارجی را در این نمایشگاه غنیمت شمرده و به معرفی توانمندی ها و جذابیت های سرمایه گذاری در ایران بپردازند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24