Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

این تغییرات در حالی رقم می خورد که بر مبنای گمانه زنی ها ذوب آهن در آستانه اظهار نظر حسابرس برای تائید افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی هاست و همین موضوع رشد دوباره سهم در بازار فرابورس را موجب شده است...

تغییرات مدیریتی در سیستم مالی و اقتصادی ذوب آهن

درجلسه ای باحضور مدیر عامل ومدیران ومسئولین حوزه مالی واقتصادی شرکت ذوب آهن اصفهان ، سعید امید قائمی که تاکنون به عنوان مدیر حسابداری صنعتی مشغول خدمت بود به عنوان مدیر ارشد مالی واقتصادی معرفی و از زحمات عباس توانگر دراین سمت قدردانی شد.

به گزارش بورس24 به نقل از سایت رسمی ذوب آهن،در این جلسه که شنبه 24 مهر ماه سال جاری در دفتر معاون مالی واقتصادی ذوب آهن برگزار شد ،‌ احمد صادقی با اشاره به وضع مالی واقتصادی و بدهی شرکت ،‌گفت : بخش مالی واقتصادی یکی از مهم ترین وحساس ترین بخش های شرکت است و جریان پول درسیستم اقتصادی همانند جریان خون در بدن است . لذا در شرایط فعلی کار این حوزه سخت واز اهمیت خاصی برخوردار است وباید با تدبیر وتعامل لازم با طلبکاران وتمامی ذینفعان عمل کند وهمواره خود را امانت دارکارخانه وسرمایه های آن بداند که روزی باید آن را سالم وکامل تحویل دیگران دهد.

وی با اشاره به سوابق قبلی سعید امید قایمی ، دلیل انتصاب وی راجوانی ، تجربه کاری ، انگیزه ، قابلیت پیشرفت وتایید دیگر همکاران وی دانست .

این تغییرات در حالی رقم می خورد که بر مبنای گمانه زنی ها ذوب آهن در آستانه اظهار نظر حسابرس برای تائید افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی هاست و همین موضوع رشد دوباره سهم در بازار فرابورس را موجب شده است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24