Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

​افرادی که خرید و فروش سهام را به عنوان یک شغل انتخاب کرده اند، هر روز در معرض هیجانات و استرس های شدیدی قرار دارند که این موضوع می تواند به سلامتی آن ها آسیب بزند.

توصیه های دو پزشک به فعالان بورس که به دلیل استرس بالا، هر روز در معرض بیماری های خطرناک قرار دارند

با توجه به اینکه در بورس، میزان استرس‌های ناشی از کار بسیار بالاست؛ بنابراین توجه به برخی نکات هرچند ساده اما موثر می‌تواند افراد را از بیماری‌های ناشی از استرس زیاد دور کند.

در این خصوص محمد قربانی جراح مغز و اعصاب و فوق تخصص آندوسکوپی مغز به بورس24 گفت: متاسفانه زندگی روزمره در جهان به قدری استرس‌زا شده که باعث بروز بیماری‌های مختلف به خصوص برای جوانان شده است. به خصوص آنکه بورس، بازاری است که به دلیل تغییرات لحظه ای و جابه‌جایی پول، واکنش‌های آنی افراد را تقویت می‌کند که این موضوع خود می‌تواند به اینگونه بیماری‌ها بیشتر دامن بزند.

قربانی انجام 5 فعالیت را به فعالان بازار سرمایه توصیه کرد و گفت: درهمین رابطه برای جلوگیری از این بیماری‌ها، چند نکته همانند اصلاح روش زندگی، ورزش‌های همچون ایروبیک، کنترل استرس، تغذیه مناسب و بهره گیری از هوای سالم، می‌تواند به افراد برای زندگی سالم‌تر کمک کند.

وحید شریف‌پور هم پزشکی است که خود او در بازار سرمایه مشغول فعالیت است. وی در این رابطه به بورس24 گفت: متاسفانه افرادی که در بورس فعالیت می‌کنند به نحوه زندگی خود چندان توجهی ندارند؛ معمولا روش زندگی افراد، ساعت کار بالا و بی برنامه، نوع غلط غذا خوردن، نحوه زندگی و کار نشسته و بدون ورزش، فاکتورهایی هستند که باعث می‌شوند افراد به بیماری‌هایی همچون سرطان، فشار خون و سکته‌های مغزی بیشتر مبتلا شوند.

شریف‌پور پیشنهاداتی نیز در این خصوص ارائه کرد و گفت: اگر کتاب‌های خارجی بورسی را مطالعه کنیم، متوجه خواهیم شد که عمر مفید یک تریدر بازار سرمایه تنها 5 سال است. بنابراین اگر می‌خواهیم زندگی سالم‌تری را تجربه کنیم، لازم است بورس را در درازمدت ادامه ندهیم و همچنین نکات ذکر شده را اصلاح کنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24