Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

کوچه پس کوچه های این نمایشگاه پر بود از صدای همهمه های اصحاب رسانه های داخلی و خارجی و مسئولینی که توسط خبرنگاران مورد پرسش قرار می گرفتند...

وقتی رسانه ای ها دور هم جمع می شوند...

امروز در چهاردهمین روز از آبان ماه سال 1395 در مصلی امام خمینی تهران افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و پس از سخنرانی او، نمایشگاه مذکور رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش بورس24 ،در این سخنرانی دکتر حسن روحانی از نقش بالای مطبوعات در ایجاد فرهنگ درست و لازم در جامعه یاد کرد و گفت: من می دانم که مطبوعات چه نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارند.رسانه ها به جد دانشگاه هستند و بایستی این دانشگاه فرهنگ و اطلاعات درست در اختیار مردم جامعه قرار دهد. دنیای امروز دنیای ارتباطات است اما بایستی دقت کرد اطلاعات درست و به موقع منتشر شود.

وی با اشاره به بلای جانسور رسانه ها عنوان کرد: رانت اطلاعاتی بلای جانسوز رسانه های ما است باید تلاش کنیم تا اطلاعات شفاف و به موقع در اختیار همگان قرار گیرد. رانت اطلاعاتی را کنار بگذارید. شفاف باشید.

وی نیز در پایان وعده ای به اصحاب رسانه داد و تاکید کرد: تلاش می کنیم تا عقب ماندگی یارانه مطبوعات را نیز جبران نمائیم و به مشکلات اصحاب رسانه نیز رسیدگی شود.

در ادامه غرفه های اصحاب رسانه و فعالین این حوزه رسما کار خود را آغاز نمودند.

کوچه پس کوچه های این نمایشگاه پر بود از صدای همهمه های اصحاب رسانه های داخلی و خارجی و مسئولینی که توسط خبرنگاران مورد پرسش قرار می گرفتند.

مطبوعات مختلف ایران، از استان های مختلف نیز در این محل حضور پررنگ خود را نشان دادند و به گرمی پاسخگوی مراجعه کنندگان نیز بودند.

در گوشه ای از این نمایشگاه نیز بورس24 و ماهنامه بورس امروز کلبه ای کوچک را در اختیار گرفت تا بار دیگر با معرفی محتوا و خدمات خود به مشتریان و علاقه مندان همراهی خود را به آن ها اثبات کنند.

می توان گفت بورس24 به عنوان تنها رسانه تخصصی بورسی در این نمایشگاه حضور یافت و کارشناسان و مسئولین این غرفه به گرمی پاسخگوی تمام سوالات اعم از افراد مبتدی تا حرفه ای بودند.

در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) غرفه 397 میزبان اهالی بازار سرمایه و مخاطبان بورس24 هستیم.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24