Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تغییرات مدیریتی در شرکت نورد و لوله اهواز در حالی اتفاق افتاد که امین ابراهیمی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت انتخاب شد. این تغییرات در پی عدم نتیجه گیری تیم مدیریتی قبلی از سوی سهامدار عمده مد نظر قرار گرفته و با توجه به عملکرد خوب تیم مدیریتی جدید در مجموعه های تحت مدیریت قبلی رخ داده است...

تغییرات در برند قدیمی فولاد/افزایش امیدواری ها برای احیای نورد و لوله اهواز+تحلیل خبر

شرکت بازار پایه ای نورد و لوله اهواز با تغییرات مدیریتی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،تغییرات مدیریتی در شرکت نورد و لوله اهواز در حالی اتفاق افتاد که امین ابراهیمی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت انتخاب شد. این تغییرات در پی عدم نتیجه گیری تیم مدیریتی قبلی از سوی سهامدار عمده مد نظر قرار گرفته و با توجه به عملکرد خوب تیم مدیریتی جدید در مجموعه های تحت مدیریت قبلی رخ داده است.

ابراهیمی از مدیران باتجربه و توانمند شرکت های فولادی است.

ابراهیمی مجری برنامه های ارائه شده توسط سهامدار عمده در مجمع عمومی از جمله افزایش سرمایه 50درصدی ، تامین مواد اولیه مورد نیاز، بررسی جهت اصلاح و تغییر ساختار و شروع به کار طرح توسعه شرکت، اصلاح ساختار مالی و نیروی انسانی در راستای افزایش بهره وری خواهد بود و به نظر می رسد حضور بخش خصوصی در این شرکت و استفاده از ظرفیت های مدیریتی جدید «نورد و لوله اهواز» این برند قدیمی و خوشنام صنعت فولاد دوباره به جایگاه قبلی خود بازگردد و از زیان رهایی یابد.

شایان ذکر است،امین ابراهیمی در شرکت های توکا فولاد و کالسیمین سوابق در خور توجهی داشته است. پیش از این امیر مهریزی مدیرعامل این شرکت بود.

بنیادی نگر:

این شرکت بر خلاف انتظار ها در سال 94 هم به زیان 212 ریالی رسید زیانی که رشد 45 درصدی را به نسبت دوره مشابه سال قبل داشته و زیان انباشته شرکت به 464 میلیارد تومان رساند.اما با حضور تیم مدیریتی جدید امیدواری ها افزایش و سهامداران به نسبت گذشته با دید بهتری به شرکت و عملکرد آن چشم دوخته اند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24