Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

اولین صندوق جسورانه خود را با مشارکت سه صندوق بزرگ پژوهش و نوآوری کشور، دانشگاه صنعتی شریف و صندوق مربوط به پارک فناوری پردیس آغاز نمودیم که ۶٠میلیارد تومان سرمایه صندوق بوده و باید حمایت و سرمایه گذاری کرده و با توجه به تخصص تأمین سرمایه آرمان و مشارکت سایرین، امیدواریم فرصت سرمایه گذاری نابی را ایجاد نمائیم...

«آرمان» صندوق های جدید رو می کند...

استراتژی های تامین سرمایه آرمان در راه اندازی انواع صندوق های سرمایه گذاری تشریح شد.

محمود رضا خواجه نصیری، مدیر عامل تامین سرمایه آرمان در خصوص استراتژی این شرکت در حوزه صندوق های سرمایه گذاری در حاشیه نمایشگاه مطبوعات به خبرنگار بورس24 گفت: پس از این که تامین سرمایه آرمان توسعه پیدا کرد و با فعالیت هایی که در بازار سرمایه انجام داد، افزایش اندازه و حجم صندوق با درآمد ثابت و افزایش انتشار اوراق بدهی را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود:در مقطع فعلی استراتژی تأمین سرمایه آرمان، ورود به حوزه های جدید و حوزه هایی است که هم برای ما و هم برای بازار سرمایه مزیت دارد .

خواجه نصیری در مورد صندوق جسورانه توضیح داد: یکی از بحث هایی که به صورت جدی ورود کرده ایم صندوق های جسورانه است. این صندوق ها هم به دلیل تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توسعه صنعت دانش بنیان و هم در راستای سیاست های دولت جزء فرصت های ناب سرمایه گذاری است که طی دوسال گذشته نشان داده که می تواند گزینه های جدیدی را ایجاد کند.

این مقام مسئول در تأمین سرمایه آرمان گفت: اولین صندوق جسورانه خود را با مشارکت سه صندوق بزرگ پژوهش و نوآوری کشور، دانشگاه صنعتی شریف و صندوق مربوط به پارک فناوری پردیس آغاز نمودیم که 60میلیارد تومان سرمایه صندوق بوده و باید حمایت و سرمایه گذاری کرده و با توجه به تخصص تأمین سرمایه آرمان و مشارکت سایرین، امیدواریم فرصت سرمایه گذاری نابی را ایجاد نماییم.

به گفته وی، سرمایه گذاران به دنبال فرصت سرمایه گذاری هستند و به دنبال بازده بالا حتی با وجود ریسک هستند، افزایش قیمت سهام وابسته به صنایع تکنولوژی در عرضه های اولیه تمایل بازار را نشان می دهد.

وی ادامه داد: صندوق سرمایه گذاری ما تا دو ماه آینده پذیره نویسی می شود. توصیه من به هم سرمایه گذارانی که دوست دارند از فرصت های پر سود سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی استفاده کنند ، این است که پذیره نویسی این صندوق را از دست ندهند.

بالاترین مقام اجرایی در تامین سرمایه آرمان در خصوص توسعه صندوق های بازار گردانی گفت: بحثی که کاملا جدی به آن فکر می کنیم توسعه صندوق های بازار گردانی است. ما سال گذشته صندوق بازار گردانی صنعت مس را ایجاد کردیم که عملکرد خوب و بازده بالایی داشت و هم سهم مس را جزءسهم های نقد شونده با نوسانات معقول کرد . در کل فعالیت سود آوری بوده و به ناشران هم کمک می کند و خودمان هم در آن سرمایه گذاری می کنیم و حاضریم بخشی از صندوق های بازار گردانی را تامین نماییم.

وی گفت: در حال حاضر هم برای بازار گردانی به صنعت دارو و معادن ورود کرده ایم. برای سایر بخش های بازار هم پیشنهاد داریم .در کل بازاری که 50درصد آن صندوق بازار گردانی داشته باشد بازار بسیار نقد شونده تری است.

خواجه نصیری از ETFها (صندوق های قابل معامله) نیز به عنوان فرصت سرمایه گذاری نام برد و گفت: همچنین در صدد توسعه ETFهای صنعت است که امکان فرصت های سرمایه گذاری صنعتی را به بازار داده به جای این که روی سهم سرمایه گذاری کنیم، روی صندوق ها سرمایه گذاری می کنیم. بناداریم که با صنعت دارو شروع کنیم.

وی در مورد ورود به تامین مالی بین المللی اذعان داشت: از کارهای دیگری که دنبال می کنیم تامین مالی بین المللی است. در تلاش هستیم برنامه های خود را گسترش دهیم تا از منابع ارزان قیمت تر از طریق بازار های بین المللی پیش برویم که در این زمینه اقداماتی انجام داده ایم که امیدواریم به نتیجه برسد.

وی افزود: در حوزه همکاری ها صندوق جسورانه ما سعی خواهیم کرد با همکاری بخش های مختلفی که تولید کننده محتوی دانش و پیشنهادات سرمایه گذاری در حوزه دانش بنیان هستند همکاری کنیم. در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس تفاهم نامه ای را با دانشگاه آزاد قزوین منعقد کردیم که حمایت از طرح ها و توسعه فعالیت های این مجموعه را انجام بدهیم.

خواجه نصیری گفت: همچنین تفاهم نامه ای با معاونت علمی ریاست جمهوری برای پذیرش شرکت های دانش بنیان در بورس و فرابورس و بازار SME فرابورس بستیم که در این راستا تمهیدات ویژه ای داریم و شرکت های دانش بنیان می توانند در راستای تغییر و اصلاح ساختار و پذیرش از خدمات ما استفاده کنند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24