Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت ایرانی اتومبیل سایپا در نمادهای صایپا ٩٠٨ و صایپ ا٩٩٨ پس از درج در فهرست نرخ های بازار اوراق بدهی، با استقبال سرمایه گذاران معامله شد.

 استقبال سرمایه گذاران از اوراق مرابحه شرکت سایپا + جزئیات

بورس24 : پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت ایرانی اتومبیل سایپا در نمادهای "صایپا 908" و "صایپا 998" با هدف خرید مواد و قطعات مورد نیاز در تولید محصولات شرکت سایپا پس از درج در فهرست نرخ های بازار اوراق بدهی، با استقبال سرمایه گذاران معامله شد. 

بر اساس این گزارش به نقل از روابط عمومی بورس تهران، 5 میلیون ورقه از این اوراق به ارزش اسمی هر ورقه یک میلیون ریال، به ارزش کل 5000 میلیارد ریال معامله شد.

یادآور می شود، این اوراق با سررسید 4 ساله، نرخ سود 18 درصد به صورت روز شمار بوده و سود آن هر سه ماه یکبار پرداخت می شود.

اهمیت جذب سرمایه های خرد 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در این مراسم مهدی جمالی مدیر عامل سایپا و حسن قالیباف اصل مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران حضور داشتند. 

جمالی در گفتگویی با خبرنگاران گفت: تامین نیازهای شرکت و آوردن سرمایه های خرد به مجموعه از برنامه های مهم ما در سایپا بوده و این برنامه را به طور قطع ادامه خواهیم داد.

40 درصد افزایش تولید سایپا

وی افزود: هیچ گونه محصولی در سایپا با رکود مواجه نشده و با تلاش هایی که در طول یک سال گذشته صورت پذیرفته توانسته ایم  به 40 درصد افزایش تولید دست یابیم.

ارائه سالیانه یک محصول 

او با بیان اینکه سایپا در زمینه صادرات خودرو جایگاه نخست را در میان خودروسازان به خود اختصاص داده است، گفت: همچنین ارائه سالیانه یک محصول جدید در سایپا نیز از برنامه های اصلی است، که در شرکت آن را دنبال خواهیم کرد. 

جمالی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما از توافقات و ادامه دار بودن مذاکرات با بورس کالا جهت عرضه محصولات خبر داد.

سوالی درباره ارزش گذاری برند سایپا و...  

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار بورس24 ، مبنی بر شایعاتی درباره برنامه سایپا جهت افزایش سرمایه از محل ارزش گذاری برند این شرکت سکوت کرد. جمالی در واکنش به تکرار چند باره این سوال توسط خبرنگار ما تنها به زدن لبخندی اکتفا کرد و در نهایت این سوال را بی پاسخ گذاشت.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24