Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

هیلاری کلینتون به‌ رغم شکست در انتخابات ریاست جمهوری، در مراسمی در واشنگتن خواستار احیای مبارزه برای یک ایالات متحده فراگیر شد.

هیلاری کلینتون: خیلی‌ ها از پیروزی ترامپ احساس نا امیدی می‌ کنند / می خواستم از خانه خارج نشوم

بورس24 : هیلاری کلینتون به‌ رغم شکست در انتخابات ریاست جمهوری، در مراسمی در واشنگتن خواستار احیای مبارزه برای یک ایالات متحده فراگیر شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در اولین اظهارات علنی پس از شکست انتخاباتی از دونالد ترامپ، گفت که بسیاری از آمریکایی‌ ها از او می‌ پرسند که آیا پیروزی نامزد جمهوری‌ خواهان به معنای آن است که آمریکایی‌ که آنها به آن فکر می‌ کنند نابود شده است یا خیر.

نامزد دموکرات‌ ها می‌ گوید، نتیجه انتخابات بسیاری از مردم آمریکا را به تامل انداخته است. او گفت: اذعان می‌ کنم که امشب آمدن به این جا برایم کار آسانی نبود. در ظرف هفته گذشته چند دفعه می‌ خواستم که یک کتاب خوب بردارم، چمباتمه بزنم و دیگر از منزلم خارج نشوم. درک می‌ کنم که خیلی‌ ها از پیروزی ترامپ احساس یاس و ناامیدی می‌ کنند اما دموکرات‌ ها نباید تسلیم شوند.

هیلاری کلینتون ادامه داد: آمریکا ارزش آن را دارد. بچه‌ های ما ارزش آن را دارند. به کشورمان اعتقاد داشته باشیم. بیایید برای ارزش‌ هایمان بجنگیم و هرگز تسلیم نشویم.

گفتنی است، کلینتون پیشتر با انتقاد از جیمز کومی، رئیس اف‌ بی‌ آی طرح تحقیقات دوباره از پرونده ایملیش از سوی این آژانس اطلاعاتی را در شکستش برابر دونالد ترامپ موثر دانسته بود. از زمان پیروزی دونالد ترامپ، در چند شهر آمریکا تجمعات اعتراضی برگزار شده است.

منبع: انتخاب

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24